關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年2月19日 星期六

貓咪防水化妝袋@第24件手成仔

 


貓咪防水化妝袋@第24件手成仔


 


好朋友dada生日


所以一早就想做一件手作仔送給她


dada娘家是養貓貓的


想到這一點


不期然想到這塊有貓咪的布布啊...


就這樣子做了這個化妝袋送給她...


 



其實防水布布真的縫到手指頭都痛啊...


這個化妝袋不難做啊


只用上了兩晚的時間


就縫好了...還包了裡布呢...



很欣賞自己縫製的拉鏈位...呵呵...


裡布都擇選了是貓貓的啊...


漂亮嗎...


這塊布布是我親從台灣買回來的啊...


終於有機會用了...



同時間做了這兩款化妝袋


就為它們來個合照, 作為留念啊...


 



 


DADA, 祝您生日快樂!


係咪好驚喜呢.....嘻嘻


你喜歡我就最開心啊...



2 則留言:

  1. 越嚟越快手喇!!!
    遲D可以開舖賣呢D可愛袋袋呀!!!
    [版主回覆02/22/2011 21:52:00]wow....你太過獎了...我仲未夠班呀....
    不過就快手咗囉....但係比起我的手作朋友, 我都係最慢果位..@@

    回覆刪除
  2. 加油呀!!越做越好,越做越快...我成日都會幻想,如果第日我做既手作仔,可以又快又靚,然後變左做一個小生意(收入足夠我免費玩手作仔),咁就好喇~
    [版主回覆02/23/2011 21:51:00]你一定得啦. 咁你就快啲攪好間屋, 咁就快啲加入手作行列呀...

    回覆刪除