關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年2月28日 星期一

鹿兒島對澳洲之比拼

2011年3月1日(星期二)


 


話說前幾日同少爺去咗mega box的吉豬島到shopping


當然唔少得會去supermarket到逛吓啦


少爺之前成鬼日都話想食漢堡扒


只係蕭c奶個人麻麻哋


所以無理會到少爺...嘻嘻


而家咁橋, 吉豬島做緊幾款不同國家的漢堡扒的promotion


又比少爺見到喎....= =


少爺梗係唔放過呢個機會啦...


 


最後擇咗兩款嚟試吓


日本鹿兒島和牛漢堡扒---- $35元一件


澳洲和牛漢堡扒 --- $25元一件


諗住試吓平10蚊有咩分別先!!!



其實未煮前, 鹿兒島和牛色澤比較深


澳洲和牛色澤比較淡


而食落口, 的而且確日本鹿兒島的牛牛味濃一點


澳洲比較淡口


肉質方面, 鹿兒島和牛實啲, 香啲.


澳洲和牛比較鬆散, 就好似我哋所講的'酶酶'哋的質感.


所以真係一分錢一分貨啊...


貴10蚊係有其道理的.


 



剛好有兩款咖喱


一款為沖繩的苦瓜味


一款為普通的日式咖喱味


這樣的搭配....咖喱配漢堡扒...


見到都流口水啊...



 


 


1 則留言:

  1. 靚到丫~ 100分老婆
    [版主回覆03/04/2011 12:09:00]豬小姐, 謝謝您咁忙都來我的BLOG探我呀. 
    好耐無見了喎....嘻嘻...

    回覆刪除