關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年2月19日 星期六

吞拿魚磨菇蕃茄炒意粉(內附食譜)

 


吞拿魚磨菇蕃茄炒意粉


 


估不到這個意粉咁好味啊...


有煙肉香, 有蕃茄香, 又有咁多料喎...正.


跟大家分享一點...就是...


以後做意粉,


都不要買平時街市的那些蕃茄啊..


最好用以色列/紐西蘭這些國家的


連梗蕃茄啊...


比平時的車厘茄大一點點, 圓一點點的啊..


通常在大型超級市場有售


大約18元至30元一盒


價錢視乎是哪個國家


這些蕃茄比平常的更多汁更加甜更加鮮


除了可以用作煮意粉外, 還可以用來做沙律啊...


效果真的很好!


 



 


 


吞拿魚肉--1(加適量鹽及胡椒粉拌勻)


磨菇--6(切碎)


煙肉--兩條至三條(切細條)


以色列連梗蕃茄--大約10粒(切粒


洋葱--半個(切粒)


Spaghetti --適量


 Kraft Mozzarella Cheese--適量


Parsley Flakes--適量


 



 


做法:


 



1. 煲滾水烚熟sparhgetti備用.


2. 燒紅個Pan, 加油, 炒香洋葱粒...備用


3. 燒紅個Pan, 加油, 炒香煙肉至變半乾/硬身...備用


4. 燒紅個Pan, 加油, 加入sparchgetti,


再加入已炒香洋葱粒......


5. 再加入已調味吞拿魚肉......


6. 再加入磨菇碎, 煙肉條......


7. 再加入蕃茄粒......


8. 加適量蒜鹽作調味......最後加入


Kraft Mozzarella Cheese,


stay一陣, 熄火,上碟.


灑上Parsley Flakes....完成!


 



 


 


3 則留言:

  1. 正呀!
    [版主回覆02/22/2011 21:49:00]真係好好味嫁...小恩子你都試吓啦...

    回覆刪除
  2. 嘩!!!一睇就知...好好好好好味呀!!!!
    我噚日胃炎,成日只係食過粥,呢家個胃好空虛,見到你碟意粉...好辛苦呀!!!!!!好想食好想食好想食~~~
    [版主回覆02/22/2011 21:51:00]oh...你無事嘛??? 祝你早日康復. 到時好番再同你老公仔食好嘢, 補番數啦..

    回覆刪除
  3. 唔錯喎, 快靚正! 下次我都買呢隻蕃茄試下整先....
    [版主回覆02/23/2011 22:39:00]用咗呢款蕃茄之後...你會返唔到轉頭....

    回覆刪除