關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年2月19日 星期六

浪漫溫馨情人節套餐2011

浪漫溫馨情人節套餐2011


 


簡簡單單, 靜靜哋在家跟少爺慶祝我們的情人節,


 一向都不愛出街跟人家迫,


也不想給餐廳割一頸血啊...嘻嘻

其實最重要有你, 甚麼都不重要啊...對嗎???

這次的情人節晚餐, 由前菜, 湯以及主菜,


都是第一次整的. WOW....很美味啊...


 


 前菜


雜菜沙律配黑醋汁-----


黑醋汁酸酸甜甜, 可以令肚仔開胃啊...



 


  湯


西蘭花忌廉湯


這個湯一直都很想做


但一直都沒有機會及時間


終於都有心情了, 有機會了


第一次煮這個湯, 有點兒緊張呢, 因為怕不成功啊


幸好....成功了, 非常開心呢


還估不到好好味啊...


 


少爺懶係設計到張相, 專登寫錯字, 用紅筆圈出嚟...WAKAKA...


好有心思的設計囉...你們看得出少爺的心思嗎??



  主菜


吞拿魚蕃茄蘑菇意粉


較早前, 剛巧朋友送來了一set兩件的意粉碟給我


oh...非常好啊..一直都很想買, 只是自己不捨得啊


太好了...所以接近情人節時, 巳想到一定要做意粉啊..


 


這款意粉, 也是我第一次做的, 參考了jubie的做法


good喎...真的很好味呢


 


哈....少爺諗起好朋友威少的結婚相, 用咗大頭效果, 佢又有樣學樣囉...
又真係幾得意喎, 琴晚笑咗好耐...



 


下回如告:


再續情人節.....


 


2 則留言:

  1. 意粉碟幾靚波。
    [版主回覆02/19/2011 22:39:00]係呀, 朋友擇選時, 話希望買的係清清地的意粉碟, 因為佢覺得如果太花的話, 會影響咗煮出來的食物啊...好有心呢...

    回覆刪除
  2. 你整野食叻,你老公就電腦design叻.勁呀!

    回覆刪除