關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年3月24日 星期四

媽媽你是最好的...

終於都病了..


今天沒有返工, 在家好好休息


今早十二點, 我還在床上休息時


突然聽到開門聲....


oh...原來是親愛的媽媽到來


為的是知道寶貝女病了


遠遠的送來了她的'愛心粥'.


oh...媽媽永遠都是這麼好的...


能夠吃著媽媽的'愛心粥',


感動, 幸福, 開心...


媽媽, 你是最好的.  我愛你!



3 則留言:

  1. yup!!!媽媽永遠都是最好的~~~~
    你好番D未呀??我都見你呢排少左寫blog~~~
    [版主回覆03/25/2011 18:02:00]未呀, 仲未好.勁咳呀, 有痰呀, 琴晚十一點瞓, 咳到兩點都瞓唔到..><, 激C囉...唉...咳係好長手尾的, 我都知, 佢要咳到攞你九成命仔啦, 咁佢就會無端端好番嫁了...

    回覆刪除
  2. 你飲多D暖水,盡量休息多D啦!!如果再咁樣咳得耐,就要再睇醫生喇!!!
    如果你間唔中都會咳到咁,又咳咁耐先好,有可能哮喘架!再咳多一排係咁,就要再睇醫生喇!!!!
    [版主回覆03/25/2011 23:36:00]巳經勁飲水了..成鬼日要去廁所了...食咗啲八仙果好好多, 不過都係咳...同埋可能始終未好番哂, 個人都係比較攰啲, 有時做嘢耐少少, 個頭都有啲wing wing哋咁囉...希望呢兩日放吓假, 會好啲..
    你啲皂我未用呀, 反正洗面的你叫我放多一星期, 加上可能我病無咩心機 , 我想好mood時先用新嘢.
    by the way, 我的敏感好咗啲, 無咁痕, 無咁紅了. 不過都仲有少少囉..

    回覆刪除
  3. 你慢慢等好D先開始用啦!!襯呢兩日放假就瞓多D喇!!!
    D皂你用前都試吓先呀...因為你本身可能較敏感,試左無問題先正式成身用呀!!!

    回覆刪除