關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年3月4日 星期五

淘寶貝之耳環


自從少爺幫我搞定了個淘寶account


真係勁正呀.


可以隨時購買喜歡而又平的飾物啊..


而家知道咁鬼平就有


出到街真係唔會買啲飾物啊..


 


蕭c奶覺得除非你買金呀, 鑽石呀,


咁就唔同


用嚟平時配襯吓啲衫


平平哋就得啦


仲比我發現到, 好多買衫鋪頭啲飾物


同我係淘寶網睇到的一模一樣


但係個價錢就貴幾倍喎...


嘩..以前唔知就話買啫


而家唔做傻婆了


 


同大家分享吓我淘咗啲耳環先:


大約每對連埋運費都係幾蚊嫁喎....


講真如果唔見咗, 都無咁心痛啊...



兔兔耳環, 實在太可愛了


又唔貴, 所以無謂傷腦汁


要哂黑白及粉紅白呀..


可以襯唔同的衫啊...



嘻嘻...一樣...都係因為兩色都好靚


所以...有珍珠加埋少少閃石


真係好靚嫁...



買咗啲causal啲的耳環


有要買番啲襯吓lady 啲的


女人買嘢...真係好多籍口囉...haha



上面蝴蝶結及這對花花銀耳環


十分喜歡, 因為真係好靚



蕭c奶都好like貓咪嫁


所以都擇咗對貓貓


而且仲專登擇咗呢個粉綠藍的顏色啊



心心都係蕭c奶的喜好


e....我見無黑色喎...所以就買咗呢對黑閃石的心心耳環



以下呢幾set好抵嫁...


無聽錯呀...係一set嫁


全部都係一set四件


可以交換嚟用, 呢隻配呢隻又得


果隻配呢隻又得喎...


好百搭嫁...


 



 


 



落雨系列....



 


以上的飾物大家可以到淘寶網搵呢兩間shop:


阿宝老闆



懶角落


 


下回等我講吓


頸鏈啦....


 


3 則留言:

  1. 淘寶買野真係好抵, 我至愛買手作仔配件
    [版主回覆03/06/2011 00:08:00]係呀, 手作都正呀....仲有好多正嘢添..

    回覆刪除
  2. 好靚好靚呀!!!!
    D貓貓同兔仔超得意呀!!好鍾意呀!!!!!!
    不過我隻耳仔好易敏感....唔係都可以買一兩對嚟試試~~~
    [版主回覆03/08/2011 00:07:00]敏感就唔好了, 我都係好彩無敏感, 可以帶到平嘢囉...
    真係幾靚靚嫁, 我哋仲訂咗啲文具呀, 八達通套呀, passport 套呀..都係好靚嫁...

    回覆刪除
  3. 你有得淘好正呀 ~ 啲野咁平睇到我流晒口水喇!
     

    回覆刪除