關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年3月5日 星期六

淘寶貝之頸鏈

 


 


上回跟大家分享了耳環


今篇就跟大家分享頸鏈了...


嘻嘻....當然又係買咗好多啦....wakaka


但係真係每條都有唔同的襯法嫁喎..


女仔係咁嫁了


 


你哋睇完唔好話我誇張呀...


啲質素真係好好, 唔係啲影出嚟好得


但真貨係好cheap果啲呀...


我最近出街買衫, 見啲鋪頭都係掛呢啲款嫁


但係買就買成幾十蚊至百幾蚊都有呀...


我都見過有我買番嚟的款式啊...


所以真係唔好咁容易出去買呀


除非買啲真係好特別的款


或者你一睇就知係靚的先好買呀


 


 


 



 



 



呢條花花頸鏈呀,


我前幾日去kate到睇衫


竟然比我見到佢都有呢條鏈呀...


不過我無問幾錢, 亦都唔知係咪買比啲客的



 



 



 



 



 



 



同場加映


買咗條手鏈及髮式玩吓添...


 



 


 



 


下回跟大家分享手袋...ok.


 


3 則留言:

  1. 嘩!!!真係好多喎!!不過望D相,好似真係唔錯咁...
    不過我係淘寶買野...都係一半信心...因為老公個弟婦係內地人,所以佢成日都會係淘寶買野,咁我地都間唔中會搭單...
    買過幾次....試過係淘寶買D碗好唔錯,又白又薄,$3一隻,超抵...但點知係一間淘寶商城買香薰座...白色既,但個碟位竟然有一個黑色圈...激死>~<
    最近就叫佢幫我買左D整手工皂既模...qualityOK啦!不過已經有心理準備唔會同相一樣咁好,所以返而覺得OK.
    所以覺得去淘寶買野...真係撞彩咁...
    [版主回覆03/08/2011 00:05:00]so far我就買過一間袋袋, 真係好差勁, 我比個劣評佢, 超搞笑, 佢見我比劣評, 直頭打長途電話嚟問我係咪啲手袋有問題. 不過佢好有禮貌, 叫我可唔可以比個中評佢, 因為我咁樣做, 佢會比淘寶踢走. 我見佢幾好, 咁我先改評價, 費事人哋無得做生意啦. 不過我都比咗好多意見佢, 等佢好好改善, 當然佢改唔改就要佢自己了...
    最近好想買high tea的架囉..不過搵咗好耐, 都要158元, 有啲仲要三百幾喎...所以我諗住去日本時, 睇吓買唔買到心水.
    當然淘寶真係要講運氣, 我訂過boot, 好ok呀, 質素好得, 都訂咗幾轉了...

    回覆刪除
  2. 最好就好似你咁...知道邊間D野得,就去個間繼續訂...
    不過我上網訂親,都係做手工既野,呢家香港買DMC繡花線超貴...我見淘寶有D show埋DMC代理咁既樣...都唔知信唔信得過...但真係平好多,香港賣$3一扎,佢地賣$1.9,買得多真係平好多....但我怕係假野.
    買左假野蝕錢都算,都驚超辛苦繡好幅圖,拎去洗時甩色,我就真唔知點算啦!!所以呢家都心大心細,唔知試唔試好...

    回覆刪除
  3. 好靚呀 which shop???? link link plz>.<
    [版主回覆07/11/2011 23:02:00]melody,  我係呢兩間訂的, 你去look look啦..
    http://lazycorner.taobao.com/
     
    http://abshow.taobao.com/
     

    回覆刪除