關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年3月26日 星期六

美味與幸福的時光

 


2011年3月26日(星期六)


 


嘩...捱過咗星期五, 好快就到星期六唔駛返工了


今早起床後後, 就同少爺去飲茶


可惜....呢間酒樓勁唔好食囉...


一次就夠..無下次呀..><


 


跟住同少爺出咗去九龍灣到行街街.


媽媽打來, 話煲咗個靚湯, 一間攞入嚟


咁就請埋媽咪留係到一齊食晚飯了...


 


真係好飲到呢...



然後同媽咪一齊去買餸


最後我哋買咗條生斑魚


屋企有少少咸酸菜, 一於放埋一齊去炆啦...



然後當然唔少得有蔬菜啦...



 


一餐簡簡單單的晚餐


最重要是可以同邊個一齊享用


有最愛的媽咪, 還有錫我的少爺


當中的美味包括了愛


咸酸菜都變成了甜菜啦...


珍惜能夠興家人一起的幸福時光!


沒有留言:

張貼留言