關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年3月11日 星期五

感動...

預計4月中和少爺到日本東京旅遊.


昨天因為放了假, 去了一整天海洋公園, 所以全日都不知日本地震一事. 直到昨天不斷收到朋友的電話, 我感動了, 因為她們都很關心我去日本的事, 有的不記得我是3月定4月去日本, 對不起, 讓你們擔心了, 謝謝關心, 感激萬分!

我和少爺的日本之旅, 訂了4月中才出發, 地點是東京+箱根, 距離出發還有一個月左右, 我想要看看日後的最新報導, 我想現在agent都不能告訢我甚麼啊...但請放心, 若果不安全的, 我和少爺會另作安排啊...

在此祝福日本平安大吉!


 


我會每日都留意日本的情況


朋友carey比我還慘啊...因為她是今個月23日出發到東京啊...她現在還不知會繼續, 還是取消啊...我也要得看她的情況呢...


而我會星期一打去agent到問問, 現在的情況如何, 我還會問問若果日後可以改期, 改地點等等的問題.  最重要還是人生安全.


6 則留言:

  1. 係呀, 最緊要係人生安全呀. 我都book了六月去大板&北海道, 不過而家都預在取消喇.  希望唔好再有天災, 真係好心up呀.

    回覆刪除
  2. 對呀,最緊要安全!

    回覆刪除
  3. 日本D人好堅強,雖然遇到咁慘既事,但佢地都好冷靜,好勇敢.
    我諗你最好都係唔好去喇!!!個邊D核電廠爆炸,D輻射都高左好多,希望你個agent有好既安排.
    願天父保守日本和雲南...還有其他正受災害的地方,願仍等待救援的人,可以盡快得到幫助,願天父安慰憐憫每一個人.

    回覆刪除
  4. 我都訂了機票4月去東京, 再去宮城同岩手賞花, 現在也不知去否?!  Anyway, 最重要人沒事; 願天佑日本!
    [版主回覆03/14/2011 19:09:00]莎莉, 梗係唔好去啦...根本都去唔到, 你咪呀...仲有呀, 而家係有幅射, 又爆炸, 又有餘震呀....
    老實講, 最緊要條命啫...幾千蚊可以安心, 都唔好話蝕咗呀....
    仲有, 人哋個國家咁樣, 你認為你會開心嗎??? 仲有, 人哋國家攪成咁, 你就去玩, 你叫人點招待你呢. 係咪, 要為對方著想. 還有這樣會造成日本的負擔呀....
    其實你可以同佢哋傾, 可唔可以改期/改地點啦...
    期佢可以比我改, 但係改地點我仲係到等緊消息, 希望可以改到地點. 因為我唔想去到, 自己覺得唔安心, 唔放心, 唔開心. 亦唔想攪著日本人啊...
    要玩幾時都玩得, 最緊要安全, 有命仔, 第時想去邊都得啦...係咪.  唔好去呀....

    回覆刪除
  5. 我要記住記住...聽朝要係廚櫃拎舊皂出嚟寄俾你,我驚唔記得=.="
    不如我寄埋酪梨牛奶皂俾你哎...係for洗面架!!我今日check過酸鹼值8.5,其實用得架喇!!不過穩陣D,你放多一個星期先用啦!!!
    我聽日再詳細講你知,邊個包裝係邊隻...不過寵物個隻(即係可以洗頭)仲未得,要等到四月中左右先得,到時再寄俾啦!!!!
    [版主回覆03/16/2011 14:21:00]小嘉, 好呀好呀,  唔好比壓力自己呀, 唔記得咪唔記得囉.  記得就寄呀..OK...好咁等我收到後, 通知你. 等你講我知點用呀.

    回覆刪除
  6. 國泰允退票, 不收手續費
    http://hk.news.yahoo.com/article/110316/4/n9s8.html
     

    回覆刪除