關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年3月5日 星期六

咸酸菜豆卜炆豬肚

 


2011年3月2日(星期四)


 


嘩....早前姑姐來了香港


專程到我的新居坐坐


還帶來了咸酸菜及豬肚給我呢


 


所以是日晚餐:



 



咁又一餐了....


所以話呢...其實兩個人都有好多選擇的


 


4 則留言:

  1. 嘩!!整豬肚呀!!!咪要洗好耐!!!
    呀!!係喎~~我噚日再睇返個肥皂,用試紙試...應該差唔唔多用得,不過為安全計,我打算放佢多一星期,等佢再無咁鹼性.
    不過我為左試吓加快速度,私自係個發泡膠箱放左個暖包入去....希望唔好出事啦!我呢幾日會留意情況,如果OK,我試用兩三日,無問題就寄俾你^^
    [版主回覆03/08/2011 00:00:00]嘩..好呀. 唉, 我中西醫都睇咗了. 今日開始飲中藥. 唉, 塊面仲係紅, 脫皮, 好肉酸呀....星期六日, 我就無化妝, 等佢休息囉...但一返工就無辦法了...要見人呀...><

    回覆刪除
  2. 點解會咁既??
    會唔會係敏感呀?會唔會屋企有D野係致敏源,你唔知呢....你睇吓用既野,有無D係最近呢排先轉用/新用,如果有,你試吓停左唔用住,睇吓會唔會好D!

    回覆刪除
  3. 兩個人簡簡單單卻又甜甜蜜蜜的一餐。

    回覆刪除
  4. 我真係第一次見 咸酸菜及豬肚整得咁靚
     
    不過我一定整唔到

    回覆刪除