關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年3月25日 星期五

梅子蒸排骨(內附食譜)

 


 


梅子蒸排骨


這個餸蕭c奶最喜愛的


因為愛它酸酸哋夠開胃


也是蕭c奶的其中一個拿手菜


 


就算是蕭c奶的哥哥也甘拜其下


因為蕭c奶的哥哥是一位廚師啊....


終於都有一樣餸係叻過我阿哥了...嘻嘻


 


哥哥有次叫我整, 我整咗出嚟,


佢一試味, 都話點解咁好味, 點解佢整唔到呢個味道喎???


呵呵...無解...每個人總有他的拿手正餸吧...


當然..那刻..蕭c奶勁飄飄然啦..


無計...咁多年嚟, 未試過叻過我呢個廚師哥哥嫁..


就連佢個仔, 即係我侄仔, 都話呢味餸係姑姐先整得好食囉..


 


講咗半篇認叻的嘢, 轉番入正題


其實一直都唔想post個食譜


不過有幾位blog友及朋友, 都有問


咁我蕭c奶又唔忍心咁自私啦...


好...既然有朋友咁識欣賞我呢味餸


就公諸同好啦...


 



 


材料:


排骨     25至30元


蔥   切粒, 變蔥花, 分成兩份


麵豉   2包仔 (通常2蚊一包仔)


酸梅    3至4粒 (壓爛)


 


調味料:


油    少許


糖    少許


豉油   少許


紹酒  少許


 


做法:


將以上調味料加入一半的蔥花, 麵豉  ,酸梅攪勻


直接將以下的調味醬, 加入排骨撈勻


蒸十五分鐘左右, 臨最後一份鐘左右, 再加入剩餘的蔥花,蒸到夠鐘


即成....


 


** 其實每個人的口味都各不同, 我覺得自己呢個梅子蒸排骨,


好好味, 個酸度, 咸度都好啱我口味, 所以自認好正囉..


但唔知啱唔啱大家嫁...ok.  但都係到好開心可以分享比你哋,


希望你哋都覺得好味啦....如果你地覺得一般,


咁即係話你哋仲未夠班囉...wakaka...**


1 則留言:

  1. 多謝你將獨門秘方分享
    [版主回覆03/26/2011 23:31:00]嘻嘻...其實我都係吹吓水...可能個個都係咁蒸...哈哈...
    最近跟朋友分享這個食譜, 她說她媽媽會加入幾粒話梅一齊蒸喎, 會好好味喎...我都未試,下次試先..

    回覆刪除