關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年8月15日 星期日

Small Zipper Bag @ 第4件手作仔

 



琴日用咗4個鐘的時間完成咗第4個手作仔了 -----


花花防水布SMALL ZIPPER BAG




係咪好有日本FEEL呢。。。。唔好睇少呢個袋仔細細,


以為好容易喎,呢一個ZIPPER BAG步驟比較多,


淨係打底都要縫八個,又要顧住幾塊布縫側咗。




縫到手指攰到震,眼又矇到眼花花, BUT我想講....

親手縫到個製成品,


之前的問題,咩都無哂了....好有滿足感,成就感..


不過..我的針步仍然有待改進. ^^


 



入面的裡布都好靚啊。。。


反咗出嚟做面都覺得好靚啊。。



 



 


期待自己有更多的製成品啊。。。


其實啲針步真係未夠隱,


老師話要再縫得細步啲,密啲


咁就會靚好多嫁了。。。


我一定要努力先得


2 則留言:

  1. 好靚呀!!!自己親手造既永遠係最靚...就算街外既好似好完美,但始終係機器做出嚟,無左份親切感同溫暖感!
    加油!等你多D作品show出嚟呀!
    [版主回覆08/17/2010 12:14:00]係呀,好鬼得意,其實出面啲袋仔唔貴嫁,幾十蚊就有一個,BUT你叫我買,我又唔會買喎。而家自己材料又貴,學又貴,仲要縫到手都攰,時間又長先可以做出嚟。但係就真係親手縫的,真係唔同嫁。 當個製成品做好,咩辛苦都唔記得了。。。
    同埋我自己的針步都係唔夠靚,仲有好多改善的地方,尤排學呀。 不過我自己就巳經好滿足,好開心了。
    謝謝您的支持呀。我會努做多啲作品出嚟,順道係練習呀。。。

    回覆刪除
  2. 掂呀掂呀~~~~~比之前果個已經進步左喇,繼續努力呀!!
    [版主回覆08/18/2010 11:10:00]哈哈。。係呀,真係進進步咗好多,我自己都覺得。
    呢個真係好多朋友仔一見到真身就好鐘意。 仲有第3件的作品都未得閒影相呀。。睇吓今晚有無時間先。第3件作品都好靚,啲朋友都係話好鐘意啊。。
     

    回覆刪除