關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年8月13日 星期五

忙裡的煮意

 


2010年8月12日(星期四)


 


呢個星期少爺都要開ot


真係可憐呀, 每晚都要做到8點幾


返到屋企都成9至10點啊...


所以呢排好多時, 蕭c奶先自行吃飯啊...


 


是日晚餐


 


白切雞


其實好想少食雞, but真係好難啊...


雞翼人哋話對女人唔好, 所以我而家盡量唔買


有時候要介肉類, 真係超辛苦嫁


不過我只能盡量少吃, 或者份量買小啲


菜就買多啲囉....




灼白菜仔


盡量都會將菜用來灼, 不用來炒


因為想少油啊....



2010年8月13日(星期五)


 


媽咪一早幫蕭c奶買定餸


所以蕭c奶唔駛趕頭趕命囉


仲可以走去接少爺放工添


由金鐘慢慢行去灣仔


可以當散行


 


是日晚餐


 


香煎紅衫魚


一人一條唔駛爭食啦...哈哈


覺得自己影呢張紅衫魚相影得幾靚....



玻璃生菜


生菜我始終都覺得用蒜蓉炒係最最最.....好食的.



沒有留言:

張貼留言