關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年8月13日 星期五

蕃茄肉片炒蛋+蒜蓉蒸鮑魚仔+薑蔥生蠔+灼菜心

 


2010年8月6日(星期五)


 


全日放假, 跟媽咪及阿姨一家飲茶後


媽咪陪我覆趁


之後...我就話不如今晚係我屋企到食飯啦


咁我哋倆母女就一齊去咗元朗到買餸lu..


 


蕃茄肉片炒蛋



蒜蓉蒸鮑魚仔



 



薑蔥生蠔



灼菜心


 


 



哈哈...幾時都話阿媽係最好啦


今日係我放假, 都應該係由我煮的


but....阿媽要爭住嚟煮...我都無法啦...hehehe


 


2 則留言:

  1. 我最愛食蒜蓉蒸鮑魚仔!!! 請問點整? 要蒸幾耐呀? 你買左幾多錢呀?
    [版主回覆08/18/2010 12:26:00] 
     
    http://hk.myblog.yahoo.com/jobechan0911/article?mid=2617
    個方法一樣,不過將佢轉做蒜蓉就得嫁了。
    至於買 幾多,要睇你食幾多隻囉。無所謂嫁,你怕不夠調味料嗎???不怕的,你攪多一點都不怕啊。。OK。當然唔好好似太多汁啦。

    回覆刪除
  2. 想問下蠔..點煮先五會出太多水呢?

    回覆刪除