關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年8月13日 星期五

想做

自從蕭C奶開始走去學手作仔後


個個星期六日都出咗去


而平日,又要打兩場羽毛球


又少咗時間


 


因為咁的關係


自家煮就少咗了。。。


啲時間真係好唔夠用


 


其實手作仔,我仲有勁多材料未整呀


個心好心急, 好想整


但又急唔嚟。。因為跟本就無時間囉


 


最近朋友仔的老公忙於出書


聽到後我和少爺都好興奮啊


待朋友仔出書後, 要買番幾本嚟支持吓佢先得呢


祝朋友仔出書順利,成功呀.


 


至於少爺呢排勁忙


成個星期都要開OT


攪到九點後先有飯食啊...好可憐啊..


少爺辛苦你了


 


朋友GIGI, 8月16日就係預產期


不過佢係FB到話: 阿仔係咪玩嘢喎...


哈哈...阿仔唔肯出嚟呀


呢幾日應該係重要關頭啊


等待她的消息..跟住就可以食薑醋了


 


呢個暑假勁多戲想睇


壞蛋獎門人3D


舞出真我3D


茱麗葉愛情信箱


鬼洞3D


潛行凶間


等等的好戲


OH...點算好呀....


有3D呢三套一定要睇呀


如果唔係到就算出咗碟, 無咗3D效果就無咗個意思了.


 


仲有...要搵一日放假


好想帶媽咪到香港公園的樂茶軒


品嘗少油少鹽,比較淡口的齋點心


加上那裡的環境很有中國茶館風貌


雖然貴了一點, 平均每人為150元或以上


但我覺得值得的


尤其是很難找到一個地方適合媽咪的口味啊


 


又想找一天回鄉探望婆婆


媽咪話婆婆而家鈍了很多


又容易忘記事情


所以很想趁婆婆還在


看婆婆多一些啊


 


還有....也想找天跟爸爸相聚


自父親節那天


因太忙了,都沒有時間見面


只是通了電話罷了


 


實在有太多太多事想做


想處理啊....


怎好呢????


4 則留言:

  1. haha,還要忙於新家工作哦~~ 我都好想吃下薑醋,不知道是不是真的這麼好味呢 ,還有月餅都想吃,過年的時候還想吃盆菜......對於這些在特定時候才有的東西,真是特別“牽腸掛肚”
    [版主回覆08/15/2010 23:27:00]嘩....你都幾餵食喎....hehehe....
    薑醋好食呀.....至於其他過時的, 我大多都一般啊....

    回覆刪除
  2. 你真係好忙, 要好好計劃下先KO度咁多項目喎.  加油呀!
    [版主回覆08/15/2010 23:23:00]我仲寫漏咗幾樣添呀....例如, 我仲有好多英文小說未睇, 仲有幾本書未睇, 仲有好多日劇都未睇呀...仲有好多活動都未去....哈哈....
    係呀, 剛好我想找你幫忙. 我想問你上次裝修, 窗簾你係邊間做呀, 因為我仲未做, 我又唔知搵邊間, 想搵間人哋幫襯過的.

    回覆刪除
  3. 謝謝你jobe~
    你整的手作仔真的好靚,最衰呢排忙考試同功課,否則一定join你!好靚呀!
    [版主回覆08/15/2010 23:26:00]等你考完試先囉...其實我都希望呢啲時間, 做多啲, 想搬咗屋之後, 約你哋上嚟新居, 睇吓你哋有無興趣, 約埋池池, 就同你哋一齊整囉.  到時你哋有興趣, 我咪幫你哋買定啲材料, 整好佢一份, 咁你哋咪可以學囉...

    回覆刪除
  4. 好呀好呀老師!一定上來!到時可以又tea party又學整野!我想整口金包呀!
    [版主回覆08/16/2010 13:11:00]嘩。。。老師未有耐呀。。。我都想呀。。我會努力練習多啲先得。
    到時再問你哋想學咩,咁我就買定材料啦。

    回覆刪除