關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年8月27日 星期五

放下

唔開心咗好多日


菲律賓呢單嘢, 真係令到好多人個心都好唔舒服


好唔開心, 真係唔多唔少影響咗各人的情緒


而家無嘢好諗


只係希望上天保佑梁太個仔


一定要撐住, 一定要好番


因為你媽媽係到等緊你


你唔可以有事, 唔係的話....我好難想像梁太會點


梁太而家咁堅強, 都係因為你


 


好多嘢都睇開咗好多


睇化咗好多


呢次呢件事, 更一再令我覺得


每遇到任何不如意事


相比一些無奈的事


不可思議的事


其實真係微不足道


再諗深一層


自己真係太幸福, 太幸運


都係果句 ---- 感恩, 珍惜你所擁有的一切!


2 則留言:

  1. 呢件事真係人間悲劇 ... 唉 ... 明明可以避免...偏偏就係人為上既錯誤而導致咁既結局 ... 不過有一句係真既...珍惜眼前人 ... 希望頌學快d好返, 陪梁太堅強咁生存落去.... 願主保佑

    回覆刪除