關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年8月9日 星期一

送給表妹

蕭c奶懶惰了....在表妹blog裡copy了這篇日誌啊...


咁我就可以慳番啲時間啦......


yeah....


話說星期五晚趕工縫埋個tote bag, 想第二日


星期六可以親手送給表妹....當晚...我縫好後,


急不及待把這個tote bag拍照留念, 也急不及待


出blog.....oh...當晚巳經是零晨點幾以後


以為表妹不會開blog....鬼知.....表妹唔係當晚開


blog...而係星期六的早上開blog....


所以表妹未見到之前, 就巳經知道一間會收到


這份禮物...oh.....還想帶給她驚喜啊....


啍...下次我都係忍吓先得......我太可愛了....



 



 


近期啊,唔知系咪因为肥左,


(哈哈...你的而且確比前肥咗呀,...減囉,,,


反正我都減緊, 一齊努力囉....)


性感、女人不起来,


大爱D朴素、自然、舒服的布艺包包,


之后表姐近期又学人揸针线,学缝纫有关噶手作仔,


距第二份成功作,就送左俾我哩个表妹啦,


连表姐夫都未有礼物,我已经排第二位收到表姐噶手作仔,


真系超级感动同开心噶,呵呵!


(最緊要你喜歡就得了.....)


 


 


 


继上个礼拜带完团,


同表姐、表姐夫,仲有距地一班朋友,


去左中信王子厨房吃中菜后,


琴日,表姐同表姐夫又过左黎哩边买书同距地装修噶野,


跟住我又带团友(表姐&表姐夫)去左万象城噶留园饭店吃沪扬菜,


之后仲去左太平洋桑拿,


搞到距两个赶唔切返香港,琴晚黎左我屋企过夜,哈哈。


表姐话:“我都系第一次甘夜黎捶骨噶咋。”


(真係未試過咁夜....下次我又要再去)


 


 


 


下昼系科学馆地铁站等表姐同表姐夫噶时候,


入左鸿福堂度坐,


上次已经好想同大家推荐噶啦,


鸿福堂噶杨枝甘露好正啊,料又足,味道又浓郁,


超好超好饮,不过有点贵,


细支要13蚊,大支要24蚊。



 


 


 


留园饭店



 



 



 


 


 哩个青瓜整得好好吃,我好钟意。


(你表姐人就最like呢個青瓜嫁了...)



上海炒年糕,我噶大爱。 (哈哈,都係我的大愛啊)


 



 特别推介——六月黄,表姐夫大爱,真系好好味,


个汁好够味,而且只蟹好脆,好好咬,之后仲有少少膏,口感非常好。


(呢個真係好好味....有機會要再叫)



 四川樟茶鸭——无想像中好食,因为我觉得距太干啦,不过就好在唔肥咯。


(呢個食食吓我都覺得太乾, 下次唔會點)


 




  


 我回赠表姐的士多啤梨环保袋。


(我喜歡這張照片啊...)


 



 哩张真系笑死我同表姐,


因为表姐夫帮表姐影之前就话“侧一侧面啊!”


影完之后,就唔讲野,


拉拉声拿部手机唔知稳咩甘,好鬼认真,然后俾我地睇,


笑到我同表姐晕,我谂隔离台噶人一定以为我地疯了。


(呢一part真係估你表姐夫唔到囉...


我真係接受唔到囉....


亦都比佢笑屎我囉.....)



 表姐夫话“哩张梭发真系好舒服,训觉刚刚好,个枕头都好软!”


之后我地要影距,距就用手遮住个肚腩,


话:“唔好影到我个肚腩!”


表情劲搞野。


(我鐘意你加咗啲字)


 


 食完饭,


我地就去左太平洋桑拿啦,


哩次我试左好多新野,


又搓背啦、又整牛奶蜜蜂全身护理啦、又试日式BB —oil全身推油啦,


真系好舒服啊,


但系唔知点解今朝起身,


我地三个都好似俾人拆骨甘,周身酸痛,惨过去打波甘。



 琴晚偷影日式按摩室噶相,呵呵,


其实我想偷影姐表噶,不过黑过头,影唔到啊。


(好彩黑啫...唔係咪比你影到.........)


 



1 則留言:

  1. 廢除驗證碼; 解決機械人....
    請各BLOG友加入及轉貼.
    http://www.facebook.com/group.php?gid=143430525680031&v=info

    回覆刪除