關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年8月23日 星期一

傷心

相信琴日及今日都係我哋港人


心情難過又沉重的一天


真係好唔開心好唔開心


點解明明一家大細去旅行


最後結果會係咁!!!!


 


菲律賓真無銀用


不知所謂,無腦, 無心


處理手法差到不得了


 


心很痛, 由琴晚至今朝


由睇新聞,真係好心痛......


唔知講咩好


只能夠為他/她們默默送上祝福


 


真係好難想像他/她們日後如何面對


我不是當事,跟他/她們不認識


但是...我的心很痛,很不開心


哭了....傷心難過....


 


這一刻只能感恩自己身邊至親還在身邊


今日剛巧是十五, 本是初一,十五都要食素


但我想講, 今日就算唔係初一,十五


為了對他/她們的祝福


今天我們應該食素吧....


2 則留言: