關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2013年10月1日 星期二

自製榴槤雪糕(內附食譜)

自製榴槤雪糕(內附食譜)




自從敗婦豪姐(SALLY HO)借了雪糕機我玩

真係又愛又恨....

上次第一次做了綠茶雪糕, 今次就做了這款榴槤雪糕

我家少爺最愛吃榴槤, 平常我像放風箏一樣

十次總會給少爺吃兩次的


前幾天, 和少爺行經超市, 又看到榴槤檔聚集了一眾C奶

少爺看見, 又走入這一堆C奶中

然後無幾耐, 就看到少爺的手推車放了一盒榴槤啊...

我立刻跟他說: 誰給你買呢....

哈哈...然後我便告訴他, 今次做榴槤雪糕給他吃

少爺立刻狂說:  好呀, 好呀, 好呀....

仲問我, 一PACK夠唔夠喎....^^



謝謝豪姐給我這個榴槤雪糕食譜!!

這個榴槤雪糕, 真的非常香濃,
若有朋友愛吃榴槤雪糕, 必定大愛它!

而且做法材料也非常簡單方便
只要買到靚的榴槤就能做到了.






材料:

榴槤肉           450g
奶                     60g
砂糖                 40g (原本50g, 我減咗10g)
淡忌廉           400g


做法:

1)  將榴槤肉加入砂糖及奶以電動打蛋器打勻
2)  逐少拌入淡忌廉, 我用膠刮拌勻, 倒入雪糕機攪20分鐘至凝固
3)  倒入盒內, 放入冰格至硬即可.


** 當然雪糕機的冰膽要放在冰格內預早雪一天啦,
      才能用嫁.




下一次目標:  伯爵茶雪糕


沒有留言:

張貼留言