關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2013年10月25日 星期五

敗婦煮飯仔小聚


敗婦煮飯仔小聚——六餸一湯及甜品,大滿足!

素湯

薑蔥炒蟹,
金不摸煮蜆,
炸排骨,
蕃茄蘋果汽酒燉牛肚,
素炆猴頭菇,
蒜蓉炒油麥菜

北海道牛奶布甸

(好美味*^o^*)
真係好開心 ,有一班愛烹飪的朋友!







話說少爺出外工幹....哈哈...我就靜靜雞一早約了敗婦們來我家玩煮飯仔.

(一知道少爺出外工作, 我三秒三就即刻約人了....KAKAKA)

一起合力煮餸, 一起品嚐

敗婦們一直都很想試試素湯

我便煲了素湯及煮了素炆猴頭菇

豪姐就煮了炸排骨及薑蔥炒蟹

(超好味呀, 個炸排骨, 我仲以為咁早炸定會好快淋,

但係一啲都唔淋, 仲要好鬆脆呢.  一定要自己試整.

仲有個薑蔥炒蟹, 夠鑊氣之餘, 仲要好食過街邊)

還有維媽的金不換煮蜆, 好香金不換味呀,

有學到多一款的有關蜆的菜式.

還有小杯的蕃茄蘋果汽酒燉牛肚,

一聽個名就知正, 有我喜歡的蕃茄及牛肚,

牛肚我咁大個女都未煮過, 所以小杯一話煮,

我即刻唔客氣咁話: 好呀, 我想試吃.

初時大家都諗, 得五個人, 咁多餸, 邊鬼食得哂..

哈哈...點知...都掃鬼哂啦....啦啦啦...

好閧心呀, 真係好鐘意又愛吃又愛煮的妳們

沒有留言:

張貼留言