關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年3月2日 星期二

忟憎

忟憎


好恨自己咁容易忟憎


小小事都發一餐


真係忟薑嚟嫁。。。啍!


因為新居的裝修問題


有時同少爺商量


大家各自有各自的諗法


有時小不勉就會有‘咬’叫


講唔夠兩句,就會。。。各自發忟憎,哈!


我發覺原來裝修比籌備婚禮煩數十萬倍呀


淨係諗個款式都諗咗幾個星期


改完又改, 諗完又諗,


睇書睇到都煩, 上網查資料又係查到傻,


朋友以為: 你間屋咁細, 都無咩攪啦?


其實我蕭C奶一聽到呢句,就火都嚟呀!


講真大屋有大屋的諗法,


細屋都有細屋的諗法嫁.


大屋都仲好諗啲,因為老實講, 地方大,


現有的傢俱隨處都可以買到,搵到


但係就係因為屋細先難攪呀


好多嘢,都未必有啱的尺寸買到


全部都要訂做, 咁訂做, 係咪要諗吓點做呀,


幾多個櫃桶, 幾多隔數, 咩色, 咩款, 度清楚尺寸等等


係咪要諗呀!


有時我都唔想答你哋咁多, 因為我一答,


大家都會有好多意見, 你一句, 佢一句!


我同少爺都想唔駛煩, 唔駛諗,


但係現實無辦法呢!


咁當然, 我哋倆個一齊努力裝修新居


的而且確係好開心的, 不過就真係好辛苦


自從攞咗鎖匙之後, 未煮過飯, 因為好多時出咗街


個個星期都去睇/搵裝修的事


又要約師父打價, 係勁勁勁多嘢攪呀...


呢一刻, 我淨係想如果少爺可以好似我咁有咁多假期


咁就太好了, 因為平日可以一齊放假去睇


咁夜晚就可以休息及一齊傾吓裝修的事


唔駛GROUP埋星期五, 六, 日做,


日日都無得休息


尤其係少爺囉...唉...辛苦你了, 少爺.


1 則留言: