關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年3月5日 星期五

祝安康。。。

祝安康


因好友叻叻的媽咪(簡稱‘叻媽’)前天


不小心摔倒了,以至左腿菠蘿蓋傷了


昨晚前去探望叻媽


幸好沒有傷及身體其他的部位


精神還不錯


可算是不幸中之大幸


亦教蕭C奶及少爺安心


日間只能自己一人面對醫院的人員


食飯,飲水,以至上洗手間均只能靠叻媽一人啊


真教叻叻及她的家人擔心


家人只能每晚六時後才可以探望叻媽


此時相信是叻媽撒嬌的時候啊。。


 


在醫院裡又怎能好好睡一覺呢


在醫院裡每隔一會兒


醫護人員都會為病人


一時量血壓,一時又叫食藥


一時又話食早餐, 又食午餐,又食晚餐


再加上其他病人的各種聲音等等


跟本唔會瞓到一覺


 


今日原本約好了叻叻及米米食LUNCH


BUT因為叻媽扭計,同醫生撒嬌


要出院啊。。。


所以今日的期待LUNCH取消咗


叻叻帶著歉意‘不好意思’


嗱嗱嗱。。。唔準你再講呢句呀


大家都係識分輕重的人


只要你講出事理,大家就會明白嫁了


都係果句,一切盡在不言中!


 


希望叻媽番到自己的‘狗竇’


好好咁睡一覺,快啲好回復體力及精神,


同埋唔好再咁任性,比左腿好好休息啊。


自然就會快好嫁了!


3 則留言:

  1. ,少奶,小昭無言億分感激 ,無以為報,最多斬一世柴
    [版主回覆03/08/2010 10:55:00]我先唔會比你斬一世柴呀 。。。哈哈。
    咁我咪要養你一世,我同少爺先無咁笨笨呀。
     

    回覆刪除
  2. 咪就係! 我哋再次安排相約食飯有幾閒! 我都另願呀叻媽盡快回家養傷...有親人貼身在旁服侍,會加快康復呢!
    大家都係好姊妹, 叻叻冇需要有歉意啦!!!!!!!!!!!!!
    [版主回覆03/08/2010 10:56:00]米米講得無錯啊。。。
    大家都係好姊妹, 叻叻冇需要有歉意啦!!!!!!!!!!!!!
    最重要係伯友快啲好番,咁你就可以快啲同我哋食飯啊。等你呀。OK。

    回覆刪除
  3. 祝叻媽早日康復!

    回覆刪除