關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年3月13日 星期六

沖繩咖喱

Photobucket


 


2010年3月10日(星期三)


 


今日臨時請咗半日假


因為好想放假


有太多私務要做


平日放工, 巳經無咩時間


一於自己攞假做啦


 


趕完私務, 望吓個鐘都成五點了


嘩....要趕搭車返屋煮飯


難得放到假, 想煮飯食


因為出街食得多, 又貴又唔知食咩


仲要無自己煮咁好食


食完就要同少爺返日文堂了..


 


因為返到去都成六點半


去到街市都唔知買咩好


諗諗吓.....諗起屋企有咩咩咩


好...一於就煮佢哋啦...


 


沖繩咖喱


上次去沖繩買的咖喱都未食


一於貪方便, 煲落飯, 整番熱啲咖喱, 倒入去啲飯到, 咁就食得了


呢款 '58' 係苦瓜咖喱



入面有少少苦瓜及肉, 味道唔錯呀,


而家食慣咗苦瓜, 仲嫌佢唔夠苦味呀



呢款 '98' 係黑糖咖喱


好特別咁喎, 黑忟忟的, 買一個嚟試吓囉



倒出嚟的時候, 好水汪汪咁嫁


唔似平時啲咖喱咁杰身


望個樣, 好唔靚仔, 以為唔好食



點知食落去又幾好咁喎


不過我覺得真係杰啲仲好味


咖喱辣辣哋中, 帶出左黑糖啲甜味


又幾得意, 特別!



之前買咗兩毎棷菜, 仲有一個未煮,


啱哂了, 見個雪櫃仲有幾條腸仔


就加埋入去炒, 咁咪又一款簡單的小菜仔囉


有時大家不妨動動腦袋, 咁就可以有好多花款嫁了


蕭c奶的餸, 方便, 簡單, 易煮, 便宜, 仲要.....好味!



2 則留言:

  1. 最重要係好味.....hahahahahahaha
    [版主回覆03/14/2010 22:16:00]當然啦....

    回覆刪除
  2. 真係好好味喎~~下次留一碗比我丫!!
    [版主回覆03/14/2010 22:16:00]手快有, 手慢就比少爺食哂嫁了.....

    回覆刪除