關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年3月7日 星期日

終於自家煮-棷菜大蝦及腐乳蒸雞翼


2010年3月7日(星期日)


 


終於自家煮--作為標題


因為實在實在蕭C奶好耐都無親自下廚


原本今日倆公婆都約咗朋友


不過後來又取消咗喎


咁就好好休息一天


難得放假,跟少爺先去圖書館


然後買咗成100蚊的抽濕用品


買埋菜就即刻返屋企


咁就成4點幾了,嘩。淨番啲私人時間無幾多啊


倆公婆各自各做自己想做的嘢


嘩咁快又到晚飯時間


睇吓蕭C奶的--終於自家煮有咩好嘢食


 


棷菜大蝦


而家啲菜仲係好貴,係百佳見到棷菜只售4.9


比起其他菜便宜很多啊


即刻買咗兩個,今晚只炒一個就咁大碟了



見雪櫃有啲急凍大蝦


平時又無時間整,又要挑腸又要融雪


見有時間,就整了。


嘩。。好大隻啊,少爺見到,對眼發哂光呀。



 


腐乳蒸雞翼


呢味餸想整好耐嫁了


一直又係未有時間整喎


今日終於都可以試整了



不過因為今早諗住整第二款的味道


係後來突然諗, 不如今日有時間


試吓整腐乳蒸雞翼啦


因為好突然先想整


所以醃的時間唔夠長


所以唔夠入味啊



少爺入口即講, 而..有啲腐乳味喎


叻呀. 食得出喎...哈哈


不過我就話, 唔多夠味,下次要醃長啲時間


及多加多啲腐乳落去蒸


BUT, 第一次整, 我都滿意啊.



 


嚟緊又唔知幾時會親自下廚呢?


少爺要等吓了.....


 


沒有留言:

張貼留言