關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年3月7日 星期日

大少奶的絕頂情感味覺


 


有次無意中係BLOG到搵到


大少奶的BLOG


老實講,初時我對大少奶一般啦


因為我比較鐘意睇第二位


但我都有時會走入去大少奶的BLOG到望吓


因為大少奶BLOG入面的相


影得好靚啊,所以平時睇完佢的靚相


就閃.


 


大少奶之前出咗兩本書


第二本, 好友米米送咗比我


到咗今次大少奶出第三本


米米原定送給我


但是,我堅持要自己比錢


因為我唔想米米你蝕錢啊...


你係老闆, 可以比個友情價我


但絕對不能送啊...


 


之前大少奶的第一本及第二本


我睇過無咩特別, 一般啦


但係到咗今次的第三本


好好睇呀, 因為今次大少奶加咗


有關同大少爺的愛情故事, 婚後的生活點滴


我只係用咗兩個鐘都無,


一口氣睇哂.


 


一邊睇一邊笑


因為發覺大少奶同大少爺的很多


生活點滴都同自己好相似


連習慣, 生活方式, 相處之道,


乞人憎之道, 想法等等


幾乎係一樣


所以一路睇, 好有共鳴, 好有FEEL!


 



 


睇完大少奶呢本有關佢哋倆公婆的書


好有衝動自己都好想寫


寫低同少爺的一切一切


點解人哋咁叻叻嫁


可以咁有心機寫低佢嫁


能夠擁有自己的一本書


我都覺得好幸福好有價值啊.


真係要向大少奶或者其他作者學習啊.


1 則留言:

  1. 喂,借黎睇得唔得呀??
    [版主回覆03/11/2010 10:39:00]好呀,兩蚊一日, 五蚊三日兩夜。。。哈哈。

    回覆刪除