關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年3月16日 星期二

共勉之

其實自己心裡一直都有一家事


未能處理好,自己個心都好唔舒服


BUT。。。。都係得個等字。


自己事未處理,擺埋一邊。


 


最近前後分別都有兩位好重要的


好好好好知己朋友


分別為佢哋自己的屋企人


唔開心, 煩惱,徬徨。。。


因為佢哋的屋企人就等於自己的朋友一樣


眼見兩位好友不開心


自己的心都好唔舒服,好唔開心


 


有時真係覺得好感恩


自己懂得感恩,懂得珍惜,懂得尊重別人


因為我及這兩位好友的麻煩屋企事


都是來只家中的成員所致


就係因為佢哋都不懂感恩, 不懂珍惜,  不懂尊重別人


不懂為人著想


以致傷害了我們


可知這種傷害是多麼的痛,多麼的煩擾


 


朋友有難, 不開心


莫過於大家彼此支持,扶持,鼓勵吧


為了自己,打氣


更加要為兩位好友, 打打氣


我會為妳們祝福


希望事情可以盡快得以解決吧。


沒有留言:

張貼留言