關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年3月13日 星期六

和歌山@IFC


 


2010年3月4日(星期四)


 


早前約好了兩位同事


放工後一齊dinner, 傾吓


西門兄一早就話要帶我同同事仔


去試一間拉麵店


和歌山


平均每碗都要80元


嘩...好貴喎, 一碗成80蚊


 



味深的鰹魚鮮雞湯底


和歌山拉麵講究美味的祕密就是獨門的鰹魚鮮雞湯底.


和歌山湯底的基礎是採用昂貴的日本鰹魚, 經過全日慢火熬製成


香醇鮮味的鰹魚湯, 再加入原隻鮮雞與豬大骨融合燉製, 直至骨膠完全


融化到湯中, 湯底呈現清透美麗的金黃色澤. 除了能萃取出對人體極


有益的豐富骨膠原及骨髓外, 更大大提高了湯底的厚實口感.


由鰹魚的鮮美, 雞的清香, 到豬大骨的濃厚口感, 每一口的鰹魚鮮雞湯


都呈現出清香濃郁惹味的豐富層次, 這就是


[鰹魚鮮雞湯]的深奧滋味.



櫻花蝦拉麵



材料有:


拉麵, 鰹魚鮮雞湯, 櫻花蝦, 叉燒,


溫泉蛋, 紫菜, 味村筍, 水菜


根據同事所講, 件叉燒好好食, 我試食咗少少櫻花蝦,


一般啦, 其實好似啲蝦乾仔咁囉, 無咩特別



西門兄都係食櫻花蝦拉麵, 不過改了要豬骨湯底


我試飲咗一匙, 好好味, 好香濃, 我個人認為


豬骨湯好味過鰹魚鮮雞湯啊...



一本豬軟骨拉麵



材料有:


拉麵, 鰹魚鮮雞湯, 豬軟骨,


溫泉蛋, 海帶, 味村筍, 銀芽



豬軟骨確實煮得夠淋身, 這裡出名鰹魚雞湯,


湯的確好清甜, 帶有點點清雞湯味,


雖然蕭c奶一向食慣淡口, but我都想講....


食拉麵我始終都係鐘意湯底濃一點啊...



海老天婦羅



值得一讚的是, 這款海老天婦羅


炸得相當好味, 鬆脆, 蝦夠新鮮,


這個比鰹魚鮮雞湯更為出色及驚喜啊....



 


個人認為只此一次, 因為價錢貴


又唔係話真係好好好食喎


所以試一次就夠了


見識吓就夠lu...


 


 


和歌山









 


 


中環港景街1號國際金融中心商場3樓3020舖



電話 : 2295 1221

 


 


 


 


 


2 則留言:

  1. 我都食過,都係覺得比較貴而且味道一般......其實同味千拉麵係同一集團的.
    [版主回覆03/17/2010 11:37:00]吓。。。係咩。。。原來同味千同一集團。OH。。咁就貴好多了。
    其實貴唔緊要,最緊要真係好食,但真係無特別,講真,要比的話,點都係親自係日本的好味好多呀。
    係呢,人哋話交易廣場的元祖XX拉面好好食嫁喎。又係好貴的,我都想去試一次,睇吓係咪真係有料到。

    回覆刪除
  2. 嘩!!$80碗拉麵咁貴,我都係去番味千算喇,不過味千其實唔係太好食,所以我好少好少食拉麵,我鍾意自己煮,仲好食~~HEHE!!
    [版主回覆03/17/2010 15:05:00]無錯呀, 我都鐘意自己係屋企煮麵呀。。又多餸, 又無味精,哈哈。
    不過真係好掛住日本的拉麵呀,係香港食唔番呀。

    回覆刪除