關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年3月15日 星期一

上一廻轉壽司@琛圳


 


2010年3月14日(星期日)


白色情人節


 


祝各位甜甜蜜蜜, 幸福快樂!


 


上星期巳約了表妹


表妹會帶我們到琛圳的建材街


嘩...真係行到我哋三個對腳斷咗咁


行咗一日都未行哂呀


又真係幾平的, 不過就真係要花時間


睇同夾價錢啊...


 


表妹問我哋想食咩


好想食日本嘢, 表妹就帶我哋到金光華附近的


一間 '上一廻轉壽司'


一入去, 由價錢, 環境, 服務員的制服, 杯杯碟碟


都好似香港的元氣呀...嘻嘻


不過佢優勝的係食物種類多好幾十款啊


如果多人嚟食就正了


 



鰻魚壽司



三文魚刺身-


30元, 呢個都好新鮮, 但係唔夠厚身. 唔係好抵食.



魚腩盛 - 30元, 好抵食, 抵食過碟三文魚刺身
呢一碟, 為我獨享.....哈哈...

 

有 - 劍魚腩, 鱆紅魚腩及三文魚腩


三文魚子壽司



帶子壽司---


好鮮甜, 不過又係唔夠厚身, 但都抵嫁.



表妹推介 --- 黃金蝦卷

真係好好味, 白色的係芝士,


入面個蝦卷炸得好脆, 好新鮮.

 



呢一碟唔記得叫咩名,


又係表妹介紹,


平時的我, 對呢啲卷壽司麻麻


但係呢個好好味呀


入面炸得好鬆脆, 又唔熱氣喎


甜甜哋的, 好似係炸蟹卷


算啦, 唔記得了, 總之好食



牡丹蝦刺身



 



好大隻...



成半隻碟咁長....好鮮甜, yummy yummy.



燒青花魚


 



 


如果唔係食咗兩條腸仔,


我哋一定會食多啲呀....


呢一間, 我下次都會再嚟,


因為我本身係香港都好鐘意元氣嫁了


呢間仲要比元氣多好多呀..


2 則留言:

  1. 呢間D壽司好正喎,同香港果D真係無咩分別~~你行果條街係賣D咩架?因為我好鍾意上深圳揼骨架,星期六我地又上去喇,所以想去行下,深圳食野真係抵到爛,又平又好食!!
    [版主回覆03/17/2010 15:11:00]我行的係專買新屋裝修的材料及傢俱街, 好Q長,好Q大間,行到我腳都跛呀。你係有需要先會行啫,無需要行嚟把鬼咩。
    係國貿站的巴士站,坐381去到咩。。。筍岡,我咪行啲咩安居樂,百樂居呢啲囉。
    深圳係有平有貴的食物,係呢, 你平時去的揼骨,邊間好呀,我都好耐無去,所以你可能UPDATE啲喎,我想要一間乾淨,企理的,有邊間好介紹。

    回覆刪除
  2. 我去完返黎再話你聽丫,因為次次都唔同架,平時去開昇逸,係羅湖城下面有專車搭,如果平時8PM前埋單有8折定6折架,又乾淨又舒服,試下丫,我記得有篇BLOG影過幾張相架~~今次去完再話你聽好唔好~~

    回覆刪除