關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2013年7月29日 星期一

LC SOUP BOWL @ 韓國

敗家真的無分國界嫁...

敗家敗到去韓國, 都唔係啲咩啫...嘻..

話說早前, 韓國LC網, 有一系列的PRODUCT ON SALES

嗱嗱聲同敗婦們就一起上網LOOK LOOK

嘩....究然有POWER PINK FAFA 碟呀.....(救命)

聽兩位資深的LC 粉絲----維媽及芝士講

POWDER PINK FAFA 碟 佢哋都等咗兩年呀...

嘩...真係好靚呀....好想買.

最後請了MRS HORSE幫忙購買

因為佢要韓國的信用咭先可以買.

但係....好可惜....當MRS HORSE上網買時...

OH NO......POWDER PINK FAFA 碟巳經沽清>< >< ><

(我們非常心痛, 非常失望....)

最後只能買到湯盅及銀KNOB咋....





通常湯盅都係一套兩個, 仲要係同色.

我就唔想咁...我好心花嫁...哈哈.

希望擁有不同色, 不過我都通常諗住只想要兩個.

一個我, 一個少爺, 所以只要一對.

但係我成日覺得如果同少爺一對

應該係一粉紅, 一粉藍係最好的.

咁橋MRS HORSE都係同佢老公一套.

咁我就通常會同MRS HORSE SHARE交換

所以我哋就可以一個係PINK, 一個係BLUE

湊成一對.


 


沒有留言:

張貼留言