關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2013年7月30日 星期二

韓式炒芝士年糕 (內附食譜)


在首爾買了芝士年糕回來,是年糕內裡包了芝士的年糕啊!

今晚一於試整先,吃時有淡淡的芝士味,再加韓式辣醬,惹味!











材料:

芝士年糕     1包

甘荀    半條

高麗菜    1小棵

洋蔥    半個

蒜茸    幾粒


汁料:


上湯      小量

韓式辣椒醬   適量

糖 適量

鹽 小許





做法:

(1)  高麗菜及洋蔥洗淨及切幼, 備用.

(2)  甘筍去皮, 切條, 備用.

(3)  熱鍋, 加入少許油, 先爆洋蔥一會, 再加入甘筍條炒至香味及軟身

(4)  再加入高麗菜炒至軟身

(5)  各類菜軟身後, 就開始要煮醬汁呀..

(6) 我在炒菜類時, 就在另一爐先煮了一小鍋昆布湯 (主要用作做醬汁的)

(7)  回番步驟(4), 把煮好的上湯加入, 然後加入少許鹽, 少許糖及韓式辣椒醬煮勻

(8)  可以先行試一試味, ok的的話, 加入芝士年糕炒勻.

(9)  大約分零至兩分鐘, 年糕不要炒太久, 炒至軟身即可啊...

(10) 把醬汁, 菜及年糕炒勻, 試味, 即可享用了.



韓式炒芝士年糕


這款芝士年糕, 不夠芝士呀....哈哈....

係有少少芝士, 但係我想做到好似人哋流心的效果...

我買咗兩款芝士年糕, 等我找一次試埋另一款先.

但這個醬汁, 這樣煮真的味道很好...都像街外的韓國餐館一樣啊..





** 注意:

(1)  原來炒年糕, 必先要煮了醬汁, 有濕濕的, 才可以加入年糕去炒. 

  不是先炒年糕, 後做醬汁.  緊記啊..

(2)  還有...年糕未煮前, 看似很梗, 以為要煮很久才會軟, 但原來不是的,

   所以也緊記, 煮時不斷留意年糕的軟梗度.   我自己大約煮到分零兩分鐘左右.




我今次先用了下面那款啊...


2 則留言:

  1. 我煮燈色嗰隻!
    [版主回覆07/31/2013 12:48:02]我要搵次煮埋MONKEY封面果款, 看看那款比較好.

    回覆刪除
  2. 芝士年糕... 好吸引喎~~~~
    [版主回覆08/02/2013 13:27:11]係呀, 有機會買點回來啦. 暫時香港無得買.

    回覆刪除