關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2013年7月7日 星期日

Chiffon Pink Buffet Trivet Set @ Le Creuset

一直都好恨買隻BUFFET,

之前我一直都好鐘愛加勒比藍的BUFFET,

但係因為之前我諗得太耐,

一次又一次咁錯過咗購買的機會.

飲恨呀.....

早前一眾敗婦都人人都有BUFFET,

又只有我一個未有喎...嗚嗚嗚....

我就係咁, 次次都要左諗右諗,

諗到咩都無得買時, 又好恨...

後來, 日本出咗Chiffon Pink Buffet Trivet Set

令我變咗心, 放棄加勒比藍, 改投Chiffon Pink

但係....就算訂到又點啫...><

都無人去日本, 我自己又唔去....

點知....有位好好的同事準備去日本...

WOW..

結果....同事M小姐肯幫我由日本帶回香港,

我實在太太太開心了...







收到一刻,感动萬分,拆的一刻,超级興奮!

《實在太太太感謝同事M小姐及M老公,由日本九州幫我带回香港,

辛苦你倆了!無言感激,thxxxxx !! 》 (=^ω^=) 


(还有幫我online又訂又check住有無貨的敗婦芝,thxxx u so much!) (^3^)




1 則留言: