關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2013年5月12日 星期日

韓風小聚@MRS HORSE'S HOME

2013年4月13日(星期六)


又來小聚啊...老老實實...我真係肥番咗了..

因為成日都同敗婦們小聚, 飲飲食食, 又開懷...

真係明顯地肥咗添....

前幾日先去完小杯家...今天又來開餐...

就快見敗婦多過見少爺


今天來到mrs horse家, 又來痴餐, 嘻嘻..

嘩...真係好鐘意mrs horse餐枱setting

靚到呢....

全粉色...pink pink...





首先...MRS HORSE為我們先準備了幾款小食

有韓式的紫菜, 菇菇, 魷魚絲

還有卷蛋...(其實我唔知佢叫咩名堂嫁....哈哈...)

依然都係大愛那些韓式前菜啊...超級好下飯呢.

還有韓式南瓜粥...好好味, 同埋好特別啊...

所謂南瓜粥, 又唔係我哋的廣東粥咁嫁, 其實係南瓜蓉,

甜甜哋, 仲會配埋糯米湯圓一起吃添...這個我十分喜歡.

因為湯圓及南瓜我很喜歡吃.






韓式石鍋拌飯

MRS HORSE改用了美麗的LC花花鍋....

只看外觀巳吸引著我們了...一看便之一定十分美味

果然...一試美味非常啊...

實在太太太有口福了....謝謝馬太.





重點之一......韓式炆牛肋條

又是太好味了.  用上自家製梅汁, 再加其他的自己調味出來而炆的牛肋條

謝謝MRS HORSE親自教授我們啊...

待我們的梅汁收成時, 我必定會做一次的.





吃過了午餐, 因為之前我跟偽主婦巳學了自製泡菜

這次就待其他煮婦學吧.

而我又再看多一次...(其實我都學了兩次了, 係時候要做吓功課先得,

但係....真係未有機會....KAKA)

再學多一次, 都依然好鐘意學, 因為好好玩囉...

再次謝謝MRS HORSE, 這次她又送我一小棵泡菜啊...

嘻嘻.....好開心, 又吃又拎...(很像很貪心似的呢...^^)






能夠再次吃到韓國馬太太的韓式美食,大滿足!

韓式前菜,南瓜甜粥伴糯米湯丸,石頭伴飯,韓式牛肋條,實在太美味!
 
馬太謝謝您!

還有謝謝您送我的自家泡菜啊

還有還有....謝謝煮婦們又和我過了一個愉快的假日.

期待下一次小聚..


1 則留言: