關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2013年5月11日 星期六

【深夜食堂煮婦同樂會第47話】木耳炒蛋

【深夜食堂煮婦同樂會第47話】木耳炒蛋


哈哈...咁橋屋企有木耳絲...梗係順便做埋功課先.

因為我又走咗課幾次了...呵呵...(今次仲唔攞第一...WAKAKA..)

呢一個題目, 我無睇過漫畫點整呀,

不過臨時整,  我當佢好似平時啲白飯魚炒蛋
或者菜脯煎蛋的原理咁做.

超容易, 又好味, 又健康囉...



木耳炒蛋

材料:

雞蛋   2隻

蔥花   隨意

木耳絲   隨意


調咪料:

鹽     小許

豉油     小許

麻油     小許

喼汁    小許



做法;

(1)  木耳浸軟, 切幼絲, 瀝乾水份, 備用.

(2)  雞蛋打勻, 加入蔥花拌勻, 再加入鹽, 豉油, 麻油拌勻, 備用.

(3)  燒熱鍋/pan, 加入油, 先爆木耳絲, 炒片刻,

   再加少許喼汁炒幾吓就得嫁了.

(4) 然後跟手加入巳拌勻的雞蛋, 先煎一面, 再反轉煎另一面.  完成.


真係好容易呀, 又多一款煎蛋的餸.


2 則留言:

  1. 材料簡單, 健康又好味呀
    [版主回覆05/14/2013 11:59:48]對啊...真的想不到.

    回覆刪除
  2. 喼汁應該幾惹味喎。
    [版主回覆05/14/2013 12:39:24]哈哈...我是鬼但見支喼汁咁少用, 咪加幾滴落去囉...kaka..

    回覆刪除