關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2013年5月9日 星期四

傳說鴨飯聚@小杯家

2013年4月10日(星期三)


蕭c奶實在好幸運又幸福,  謝謝敗婦們成日都預埋我參加小聚啊. 
感謝!!!

敗婦們之前約好了一齊到小杯家dinner

今天的主菜主角.....是傳說中的葡式鴨飯.

yeah....超期待啊...


這一次的小聚, 一共有十一位敗婦...

wow....三個女人一個墟...相信大家都想象到當晚的情況吧!!


先來看看小杯為我們準備的晚餐:

先來兩大碗沙律菜







老大一早放工, 來幫小杯手呢.

這就是我之前在家做的佛卡夏(意大利香草包)

就是這晚吃過老大做的後, 深深愛上, 而老大說非常easy 做

咁我就試....實在太太太好味.






鄧鄧鄧.....

今天主菜:  葡式鴨飯


今天可以有幸品嘗到實在太太太好了...

其實今天我是吃素的, 所以呢...我只係試咗啲飯嫁咋...

但巳經非常非常之好味!!

這個鴨飯的製作過程, 也非常多功夫呢,

又要先焗好鴨, 又要拆肉, 又要煲飯,

又要調味, 又要再攞去焗爐焗...

wow...好味原因就係咁了...想吃好野, 就要付出心機啊..





吃過了美味的鴨飯...

wow...小杯還做了一大鍋的海鮮喇沙湯米...

個湯我全部清哂...就知有幾好味啦...不需多講啦..







當晚...我們敗婦們一傾就傾到深夜十二點了

自從做了c9, 我巳經好耐未試過咁夜返屋企了...kaka...

其實大家還想繼續傾呢...都唔拾得走...

大家一講敗家嘢呢, 就你一句我一句

嘻嘻哈哈, 時間就咁過去...

好多謝小杯啊...

也多謝敗婦們給了我一個愉快又輕鬆的晚上.




1 則留言: