關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2012年11月4日 星期日

【深夜食堂煮婦同樂會第22話】茶泡飯

2012年11月4日(星期日)


新OFFICE都搬得七七八八咁啦,  不過都係有點忙碌.

不過算比之前輕鬆一點咁囉.

今個星期的題目是: 茶泡飯

原本打算早幾日做的

可是又要OT, 所以最後也得要到假日才有時間

剛巧今天LUNCH約了好久不見的一對夫婦朋友

因為吃多了一點東西

所以今晚要吃得清淡一點啊...

這個茶泡飯實在太好了

說起茶泡飯, 令我想起深夜食堂內的茶泡飯三姐妹^^



一位愛吃梅子茶泡飯

一位愛吃三文魚茶泡飯

一位愛吃鱈魚子茶泡飯

三個選擇, 我只愛三文魚

所以今天我烹調的就是----- 三文魚茶泡飯啊....



茶泡飯 之三文魚茶泡飯




材料:

三文魚    一件

昆布湯粉    一包

烏龍茶/煎茶   適量

芝麻   適量

蔥花   適量

柴魚片   適量

飯/隔夜飯 各人喜好




做法:

(1)  當然要先準備飯啦...另外還有泡定茶啊..

(2) 先準備昆布湯, 可以用其他湯底也可.  鍋煲滾水, 加入昆布湯粉, 煮幾滾後, 備用.

(3)  三文魚加入黑胡椒醃十五分鐘, 燒熱鍋, 直接加入三文魚, 先放下皮煎,

  煎好後, 盛起, 拆肉, 備用.  如有骨, 請挑走魚骨啊...另外三文魚煎至八成.

(4)  碗加入飯, 然後順次序加入三文魚, 蔥花及芝麻.

(5)  然後倒入昆布湯, 先倒下一半份量

(6)  然後再倒入巳泡好的烏龍茶/煎茶

(7)  最後灑上柴魚片, 即成.






這碗有柴魚片的是少爺....而且還準備了一大碗給他!!



這是我的, 我不愛柴魚片....嘻...



真的很清淡, 我就加埋每人一碟菜, 巳經很飽了..




其實應該要埋啲紫菜絲更加靚..不過屋企無, 就無得加了...

這個泡飯, 不錯啊...吃時有啖啖的茶味, 好得意呀, 又清清地, 好好呀.


2 則留言:

  1. 賣相好吸引, 一定好好味!

    回覆刪除
  2. 無胃口, 一個人,又有剩冷飯都會食呢個

    回覆刪除