關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2012年11月12日 星期一

豉油皇炒蒟蒻芋絲 (內附食譜)



之前買咗黃cc的食譜書

見到有個炒芋絲的食譜

幾特別喎, 一於試吓先

我自己就自行更改咗小小啫.




豉油皇炒蒟蒻芋絲

材料:

芋絲    一盒

蒟蒻    一件

三色椒    每色一個

日本菇    一包 (一定要用日本菇)

xo醬    一茶匙

紅辣椒     一隻

生抽    一湯匙

老抽   兩湯匙

蔥花   適量








做法:

(1) 芋絲折開, 沖沖水泡在水中備用.  
  日本菇切根部, 快手沖洗, 瀝乾, 備用.

(2)  三色椒切絲, 備用.  蒟蒻切件, 備用.  紅辣椒切粒.

(3)  燒熱鍋, 加入少許油, 先炒三色椒, 炒至八成, 盛起備用.

(4)  燒熱鍋, 加入好少好少油, 再加入xo醬, 加入芋絲,蒟蒻及日本菇炒,
   跟手加入紅辣椒,  炒至日本菇軟身後

(5) 加入生抽及老抽, 再加入巳炒的三色椒, 炒勻, 試味, 唔夠味,
  自行再加生抽啦.  而我就愛淡口啊....調味好, 加入蔥花, 完成!!



**三色椒不能炒太久, 才可保持顏色鮮艷
**芋絲不用出水或瀝乾太久, 拆散後繼續泡水, 以免質地變靭.


蒟蒻及芋絲 很適合keep fit及膽固醇高的人食用
因為它沒有任何脂肪, 但膳食纖維很高,可以多吃.
而且熱量低, 又能提供飽肚感.


1 則留言:

  1. 我以為係炒麵嚟添!!睇到我流晒口水!!!
    炒芋絲既味會點呢???不過芋絲係咪都係芋頭整??如果係...我都係要少食=.="""
    [littlekawai回覆11/15/2012 11:51:49]哈哈哈!!我以為芋絲係芋頭嚟XDDDDDD
    咁我可以跟你呢個整吓喎!!!
    睇吓邊日老公有自己節目我無份時,我可以煮吓嚟食!!!
    [版主回覆11/15/2012 11:33:31]小嘉, 比你笑屎我...芋絲蒟蒻非常適合血糖高的人食, 其實簡單講, 係任何人都可以食, 所以你放心食啦, 對你好嫁. 不過因為芋絲係無味的, 所以唔係人人都愛吃, 而我跟咗食譜用豉油嚟炒, 咁就上咗色, 又有番少少咸味, 好好味.

    回覆刪除