關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2012年11月30日 星期五

【深夜食堂煮婦同樂會第24話】勝利豬扒丼 (附食譜)

其實這個功課, 我本應就沒有遲交, 因為我也是準時地完成.

只是一直忙, 忙, 忙...每晚也很累, 沒有心情, 沒有多餘時間,

去寫這個post咋....:p

今天星期六要當值啊...趁工作不多, 沒有客人,

就爭取少少時時寫番了...

一看到這個題目...要炸嘢...oh no...蕭c奶成世人最怕炸物

加上幾年前, 一次見cooking 老師教炸廣島蠔, very easy,

就第一次試吓炸嘢...點知...出事, 超級沮喪, 炸到啲蠔燶哂><

浪費哂啲廣島蠔...肉赤....仲要當時無得食...唉...

自此之後, 蕭c奶誓死也不會做炸物

就算平時看見人家做炸物, 個一刻好想試做, 但回想這一幕...立刻退縮.

今天終於也要接受現實, 不能逃避.

跟兩位煮婦們閒談, 問了她們的炸嘢經驗,

也多得兩位的支時及鼓勵,  好......蕭c奶就決定比多一次機會自己.

結果係.........................大成功.....

我終於都炸到了....仲要都幾好味...開心死我了....

勝利豬排...........果然到最後成了我的勝利結果.

感謝花花及mrs horse!!!


又做到一道以後也可以在家也能享受的日式食物了....



【深夜食堂煮婦同樂會第24話】勝利豬扒丼




材料:

炸豬排部份
豬排    2件  (我就一口氣炸咗4件...哈)
雞蛋    2隻
麵粉    適量
日本麵包糠    適量
油    大量 (用作炸豬排用)


醃料:

黑胡椒及鹽 適量


做法:

1.  豬排用刀背揼幾吓. 豬排少許鹽與黑胡椒醃一會,
雞蛋拌勻備用.

   2.  豬排兩面沾上薄薄的麵粉, 然後兩邊再沾上蛋汁, 快手再沾上麵包糠.

3.   燒熱鍋, 加入半鑊油, 油滾後, 放入豬排每邊炸約一分鐘.

4.  盛起, 放在廚房紙上吸油. 

5.  然後待涼一會, 切件.  記著要一刀切到底, 這樣才會切得靚啊...




汁枓材料:

洋蔥(切件)    半個
蔥段       適量

醬油   2至3湯匙
料理酒   2湯匙
味霖   2湯匙
水   適量
蛋汁   (用之前炸豬排時用剩的蛋汁)



汁料做法:

1.  鍋加入醬油, 料理酒, 味霖及水煮滾.

2.  滾後加入洋蔥煮至軟身.

3.  然後加入炸豬排, 跟手快手加入蛋汁及蔥段.

4.  蛋汁不要煮太久, 要半熟啊...

5.  試味, ok的話, 就把汁連豬排淋到飯上.  完成.









真係勁開心呀, 我識得炸嘢呀...

人哋話要係你失敗的地方,

再努力再挑戰

所以我決定找天要再次做炸廣島蠔

我要成功成功成功!!!

哈哈...



【深夜食堂大家齊來煮】   

這星期大家的作品長怎樣呢?


偽主婦



Helen的方太小廚




Shir - How was the weekend




rose-mag 李太豬扒妹生活日記




OL醉愛廚房




芝士




Mrs. Horse




the-bird blog




Bon Appétit Lab




肥師小學龜




Ka Ka@Serendipity




鬼嫁




春卷 Harmaki




Jo 姐姐




花花世界




WongC9




Ivy




噹噹




Little Jessie 生活日誌
 


1 則留言:

  1. 我一次都未炸過嘢....好似要用好多油咁,D油炸完嘢又好似用唔返XDDD
    [littlekawai回覆12/10/2012 12:01:28]哈哈!!其實我就反而鍾意食D煎炸嘢(好唔健康呀!!!),不過因為一諗到要用好多油,清潔又煩就唔整囉XDDD
    希望你可以成功挑戰廣島蠔...因為我都好鍾意食蠔...我都好想整吓呀XDDDDD
    [版主回覆12/10/2012 11:53:37]對! 的而且確炸嘢某程度上係要多一點油...嘻..不過, 如果只係炸少少, 我發覺只要用一個比較細的煲來炸, 就可以用少好多油.

    我呢個豬排炸得唔錯嫁, 自己都好滿意, 起碼終於成功囉. 之前試過唔得, 所以一直都無炸, 加上有同感, 要用好多油, 好貴呀...嘻嘻...所以無咩特別, 都唔會炸嘢, 加上我又唔係鐘意食炸嘢的人, 加上又唔健康嘛.

    不過有時玩吓一多次, 就無妨啦...係咪...點都好...個廣島蠔, 我一定要試成功...嘻. 呢個係講緊煮嘢的成功問題嘛. 我唔食啫, 都要試整嫁.

    回覆刪除