關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2012年11月30日 星期五

韓式雜錦炒粉絲(內附食譜)

韓式雜錦炒粉絲




其實蕭c奶一直都很想學做泡菜,
因為少爺愛吃, 但一直等towngas,
但都沒有韓式料理課程
最近見到一個示範class, 仲要係annie教
即刻報名, 仲要請假去學嫁...

其實一道韓式料理就是這道韓式雜錦炒粉絲.
yeah...好鬼easy, 即刻學完即整先.

先看看材料:


材料:

韓國金薯粉絲   半包
枚頭肉/ 廋肉    10蚊  (可用牛肉或雞肉, 還可以用蝦)
冬菇     6隻
紅蘿蔔    半條
西芹     三至四條 (西芹自行按份量啊..)
韮菜     1至2蚊
蛋     1至2隻
蒜茸   3粒
麻油     適量
芝麻    適量 (用作最後灑在粉絲上)






豬肉醃料:

韓國萬用豉油   適量
麻油及胡椒粉   適量
生粉 適量
水及油 少許 (每樣各1茶匙)



調味醬料:  (金薯粉絲)

韓國萬用豉油   3至4湯匙
糖    1/2至1湯匙
麻油 1茶匙


做法:

1.   燒滾半鑊水,  放下金薯粉絲以中火煮5分鐘,
  熄火浸焗5分鐘, 取出隔水, 與2茶匙麻油拌勻.


2.  枚頭肉切絲, 拌入醃料, 大約十分鐘.

3.  冬菇用水浸軟, 渣乾水份, 切絲, 備用.

4.  紅蘿蔔, 西芹洗淨, 切絲, 備用.

5.  韮菜洗淨, 切段, 備用.  (不要切絲, 切粒)

6. 蛋拌勻, 用鑊煎成蛋皮, 切成蛋絲, 備用.



7.  燒熱鑊, 下油, 先爆炒肉絲, 炒至變色, 直接加入蒜茸及所有配料炒勻.

8.  炒勻肉絲及配料, 直接加入金薯粉絲及調味醬汁一起炒勻.

9.  炒到所有配料及金薯粉絲圴勻, 熄火加入蛋皮拌勻.

10.  上碟便灑上炒香芝麻.  完成!!!




REMARKS:

做這個韓式炒粉絲, 其實一點也不難, 只是要花一點時間去準備配菜. 
其實跟我們中式的炒粉炒米, 理論都是一樣,
配料其實隨意按個人喜好而定.  沒有所謂的. 

韓式粉絲一定要用水灼及焗才會軟身, 只用水去浸, 浸一整天也不會軟身的.
還有...灼好的粉絲, 為何要加少迕麻油拌勻, 是防止痴埋一團,
若痴埋一團, 就會很難炒鬆嫁了
.

另外, 配料如想加內蝦, 蝦就要先行炒一會, 立刻盛起, 到差不多炒好,
才回鑊跟其他一起炒.  因為蝦炒得太耐, 會不爽口及滑.

這個韓式炒粉絲, 還可以加入韓國泡菜去炒, 這樣就要更惹味.

芝麻我沒有自行炒, 我只買現成的芝麻灑上去, 可以慳一點工夫嘛..嘻

醬油方面, 如果真係唔想專登買韓國的, 可以改用接近它的日本醬油,
切勿用我們港式的豉油啊...因為是兩個分別啊..


這一碟沒有肉類的, 是送給好友的, 因為朋友仔食素的.
沒有肉類, 更加清甜好味啊...




所有韓國貨品, 都可以在現在的大型超市買到.
而我就最愛直接到尖沙咀的金巴利韓國街到買,
所以貨品一應俱全!!



粉絲的封面及入面, 好大包嫁, 可以食幾次...
一包也是二十多元咋...



3 則留言:

  1. yeah!!有食譜喇!!
    好似唔難咁喎!!等我第日可以食返甜嘢時,一定要整嚟試吓!!!!
    [littlekawai回覆12/04/2012 14:25:51]Thx thx!!!我地都要努力照顧好身體...無論係自己定家人!!!
    我都好想自己整麵包...不過老公唔俾買麵包機=.="""
    佢話我買咗好多電器返嚟都無用....
    不過第日我有時間...我先斬後奏!!其實用部機整應該唔使好多時間,我見都係倒晒D材料入去,佢就自己搞掂架啦!!!
    [版主回覆12/04/2012 12:40:14]小嘉, 係呀, 唔難嫁. 你要努力學煮呀, 為咗你同老公, 最重要係bb呀, 唔好食太多街的食品, 也要吃多點有益的食品. 你擁有很多我無的條件呀, 要好好珍惜及利用. 第日阿b大啲, 你最好學埋整面包啦, 我巳經唔再幫襯啲美心呀, 聖安x呀, 呢啲面包店了. 太過貴又唔好食, 最重要係無益, 太多化學嘢. 你有大花園, 可以自己種香草呀. 好多嘢玩.

    回覆刪除
  2. 請問呢個粉絲係邊度買?
    [版主回覆01/16/2013 19:43:18]Apple, Welcome to my blog, ^^

    係尖沙咀金巴利的韓國街到買嫁...

    回覆刪除
  3. 韓國萬用豉油係邊buy
    [版主回覆07/06/2013 09:23:17]HIHI, LAM,

    剛去完旅行, 所以而家先覆你. 不好意思啊..

    豉油在尖沙咀近加連威佬道的韓國街到, 有鋪頭買嫁.

    回覆刪除