關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年8月25日 星期四

手作high tea ....

 


嘻嘻...超傻氣的蕭c奶


買咗個high tea stand 返嚟


一次都未用過放cake喎


而家變成咗放......


手作的製成品...超爆笑囉!!!


 



多角度影咗幾張相


呢啲咪就係咁耐都無update過的製成品囉


其實完成咗好耐嫁了


唔好以為蕭c奶咁耐無update


以為蕭c奶懶散


沒有成品喎...嘻嘻...



靚唔靚呀啲成品


跟住會逐一咁出post嫁了


好好咁介紹每件的成品啊...



這裡都是其中的一部份啫


仲有好多未show出嚟嫁...


我最鐘意就係一次過十幾廿件咁一齊影相


因為覺得好有睇頭咁囉


啲虛榮心又嚟了...



 


少爺見我咁, 都笑爆咀囉


話咁都得呀...老婆!!!


嘻...都係玩吓啫...


4 則留言:

  1. 我覺得放D包包係個stand度好正呀!!!!! 你要繼續加油呀!!!! 我呢個星期要停戰...因為pack箱pack到我全身乏力,返工放工都攤C咁攤係邨巴,落車都無力咁濟.....所以無力同D繡繡作戰,要棄械投降呀>~<

    回覆刪除
  2. 好多好棒的製成品啊!很想一一欣賞啊!

    回覆刪除
  3. 想問下個甜品盤係邊買GA?
    [版主回覆12/15/2011 09:54:06]係朋友係英國買嫁..

    回覆刪除