關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年8月23日 星期二

久違了的自家煮意..

 


2011年8月22日(星期一)


 


最近係咪覺得蕭c奶少咗update個blog


因為蕭c奶真係好唔得閒


連手作仔都會擺埋一邊呀 ><


可想而知有幾忙


 


最近的而且確連自家煮都少咗的


不過都間唔中盡量抽番時間煮


因為我哋兩公婆都係愛住家飯多一點


 


菠菜很久沒有吃


因為蕭c奶及少爺body check的問題


唔可以食菠菜


不過真係超耐無食


所以今日買咗菠菜


蒜茸炒菠菜



 


呢排唔知係咪太忙


攪到連胃口都麻麻哋


可能又因天氣熱的問題


所以好想食啲酸酸味味的餸菜


咁當然係蕭c奶最拿手的


梅子蒸排骨



仲有就係之前跟大家講


想湯想到痴的蕭c奶


滾咗呢個


大眼雞豆腐湯


 



 


嘩...好耐未試過咁豐富了


又湯又菜又肉


呵呵...今晚起滿足呀...


少爺飲湯都飲到傻呀...


 


2 則留言:

  1. 我呢排都好忙喇!!!office開始pack箱...pack到我傻呀!!
    做嚟做去都係得幾個人做,我下屬就俾D衰老細out返出嚟未on files既document埋沒左(佢呢兩個星期,大大話話淨係幫一個老細都open and close左10parts files),跟住有D同事就見勢色唔對,就繼續努力"手頭工作",唔會幫手pack箱啦!!又有同事....佢不嬲都唔點幫手,但又好似好忙咁,我以前都以為係,但呢兩三個星期睇清佢喇!!佢唔幫都算,仲詐詐弟弟將佢D野俾埋我做,我已經忙到嘔泡啦!!!不過,感恩....我最後都識穿佢既詭計,俾返D野佢個下屬做
    希望我地兩個都快忙完啦!!!
    P.S.星期日因為老爺奶奶去旅行(一日遊個D),本來極想出街食,但老爺又唔俾,又話要煮喎....佢地返到嚟都成六點幾...所以就我同老公同姑仔姑奶每人煮D....我整既雲耳金針蒸排骨.................衰晒呀!!!淡過清水呀!!明明落左豉油>~<我本來想整梅子蒸排骨,但完全唔記得點整...你呢個菜勾起我碟恐怖排骨既畫面
    [版主回覆08/24/2011 11:16:00]你哋要pack 箱, 唔係搬office呀嘛????
    好彩你夠醒咋, 識穿佢啲詭計, 對付呢啲人, 最好唔好平宜佢哋, 越唔想做, 就要越比佢做呀.  大佬人人都係平等啫, 你出糧, 人哋都出糧嫁, 有時都唔明啲人, 點解真係咁自私及咁懶囉.
    同我老細一樣呀, 有時都幾眼紅我老細, 一個月成八萬蚊呀, 但係係唔駛做嫁, 得我同我細老細做到成隻狗仔咁.  啍...
    可能你醃排骨的時間短, 或者你真係太過輕手了, 金針雲耳蒸雞就蒸過, 排骨我未試過咁樣蒸呀.  唔好灰, 嘻嘻. 咁你記住呢次你落咗幾多豉油, 下次就要加番多啲囉, 記得要加啲糖, 加啲酒呀, 酒可以去除啲肉 腥味嫁.  你請教多啲媽咪或者老爺佢哋呀嘛. 
    再接再勵呀. 努力再試啊...ok.

    回覆刪除
  2. 就係金鐘無啖好食呀!!!灰到爆...最慘我地估計無電掣插微波爐...所以圍內幾個會夾錢買個蒸爐...咁lunch前係自己位都蒸
    我9月17同18日搬過嚟喇!!!!如果到時約你食飯...都唔知去邊度好...
    o個個deep V同事真係好騎呢架!!佢之前都成日短裙,不過都未至於咁誇...不過佢自從上年結左婚後,反而越著越誇張!!!最搞笑佢坐係位時著晒羽絨咁,但係一去toilet/去其他地方(D冷氣仲凍D既地方),佢就除褸囉!!!
    試過有次佢著埋D衫穿晒窿咁,有個男EA(excutive assistant)係佢上司,後生仔...超爆笑,佢同我地傾時話呢個同事仲咩著D爛衫返公司.
    你講得o岩呀!!我見到佢又唔做野,做親又扮晒唔識/做錯晒咁...俾人背後話到爆...我唔想變成佢咁,所以呢家辛苦D,寧願做多少少,都好過過唔到自己個關囉!

    回覆刪除