關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年8月23日 星期二

大眼雞豆腐滾湯

 


2011年8月22日(星期一)


 


 


最近蕭c奶真係想飲湯想到痴了


因為媽咪屋企要裝修


所以蕭c奶媽媽要暫時返香鄉住


e..攪到蕭c奶無哂啲湯水飲呀..


嘩...好掛住, 好掛住...媽媽....的靚湯呀....


wakaka...正衰女包


係掛住啲湯水, 唔係掛住阿媽


 


其實係兩樣都好掛住


湯水及媽媽巳經成為一體嫁了


 


為咗止飲湯癮


咁咪為有自己滾湯囉


煲湯又無咩時間了


 


簡簡單單


就滾咗呢個


大眼雞豆腐湯



夠營養


含蛋白質, 又有魚肉


正呀...


 


 


6 則留言:

  1. 勁呀!!魚湯都識煲!!!
    我媽咪從來唔煲魚湯,因為怕有鯹味....我老爺就差唔多日日煲魚湯,不過佢地煲湯好咸....我都係鍾意媽咪個D湯多D^^
    [版主回覆08/24/2011 11:17:00]呢個湯真係唔難, 只要記得將條魚煎吓佢, 同埋煎埋啲薑片, 啲豆腐我都有煎吓, 等佢靚仔啲.  記得煲魚湯, 最緊要加多啲薑片, 就唔會有腥味嫁了.

    回覆刪除
  2. 你咁講,好似好易咁....不過,我由出世到呢家...一次魚都未整過,我覺得煮魚係最高難度>~<
    [版主回覆08/24/2011 22:41:00]其實如果你只係想蒸魚, 一啲都唔難嫁, 最緊要你唔怕洗魚啫, 我有朋友就好驚掂條魚,咁就難攪啲囉.  如果唔怕的話, 就無難到嫁.  上次都講啦, 你要克服佢, 為咗你, 及第日的bb, 係咪.

    回覆刪除
  3. 等間屋搞掂,我地自己煮飯食時,我會努力去試!!!!
    P.S.今日地政終於話我地間屋OK喇!!!嚟緊可以開始執返靚靚喇!!!
    [版主回覆08/24/2011 22:53:00]咁就好了, 快手執靚佢, 跟住就努力烹飪.  比個suggestion你, 有機會及時間, 就試吓去towngas或者其他廚藝中心到上吓啲cooking class.  咁會好啲嫁.  ok.

    回覆刪除
  4. 都好喎!!不過佢地煮個D菜係咪係淡味架???
    [版主回覆08/25/2011 10:35:00]嗱, 通常佢哋的教法, 味道係適中, 唔會太淡又唔會太咸.  口味的嘢人人都唔同, 係咪先.  最緊要係你學識點煮一道菜, 學識咗, 你可以按自己的口味而減嫁嘛. 係咪. 
    我最愛去towngas到學, 因為佢哋的導師,環境及食材都好好.  實習class多數三百幾蚊一堂, 有一樣係實習, 一樣應該係示範. 即係學到兩款餸.
    示範class, 即係只供示範 , 無得落手落腳去做的, 得個睇字, 但係就百多元一貨, 兼且會好多時都有贊助商贊助, 就會有埋禮品送添.  好抵玩.
    又或者你可以參加工聯會的cooking class, 勁平, 幾百蚊就有成十堂, 每星期一堂, 每堂教你學煮一樣.  不過環境當然係無towngas咁好啦, 一分錢一分貨嘛. 係咪.
    所以你可以按自己需要.  你係想環境好啲,定係想平平地玩吓.
    不過工聯會就我一次都未去過, 雖然佢平, 不過因為一次過要連續每個星期都去一次, 有時怕自己太忙, 未必次次去到啫.

    回覆刪除
  5. 咁我遲D有時間都研究吓上咩堂先~~~
    [版主回覆08/27/2011 21:03:00]再唔係, 下次有示範class或者上第二啲堂, 咪叫埋你囉.  當一齊去玩吓之嘛.  又有得即場試食嫁..嘻嘻..

    回覆刪除
  6. 都好喎!!自己一個去會悶D...有人陪可以又傾又講,好玩好多啦^^

    回覆刪除