關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年8月23日 星期二

Fancy 化妝包@第39件手作仔

 


update完自家煮


係咪又覺得蕭c奶好耐都無update吓手作仔呢


其實蕭c奶之前做咗好多手作仔嫁


只係一直都未有時間幫啲手作仔影硬照


加上有部份係為咗生日送比朋友仔的


又唔想咁快曝光


 


今次呢款手作仔


中途曾經想過放棄


不過最後得到手作同學的鼓勵


蕭c奶最後都完成咗了.....


完成後, 真係好大滿足感


因為好靚呀....


 


請大家細心欣賞了....


Fancy 化妝包


 


正面


選用了拼布款的布布


加上包邊, 最主要係右下角的玫瑰花喱士


簡直係fancy派的女生一定喜歡呀...



背面


跟正面一樣的



拉鏈頭側面


第一次整呢款側面


係要另外駁住縫的


都好靚呀...^^



拉鏈尾側面


嘩...都係第一次另外用布布包住條拉鏈尾咋


原來加咗布布包住, 又有另一番味道



裡面


嘩...有無尖叫呀...wakaka


第一次做內袋的化妝包


好滿意呢個內袋


因為加入了喱士邊邊做內袋


而且呢個內袋係用明線縫的


縫得都好靚, 我自己都好滿意


 



裡面


入面的裡布, 係咪好fancy呢


都係用咗拼布款的裡布


仲要係粉紅色花花, 好鬼fancy及浪漫呀


再近鏡望望個內袋...真係好滿意呀.



完成了這款化妝包


因為用了很多心機


一定要送給一位好友及值得送贈的人


想了好一陣子


剛好是好友靚靚ivy的牛一


yeah...反正我都係打算做一個化妝包送給她的


加上我覺得這個款很適合她


而且她是一位愛惜朋友禮物的人


所以我就送這個給她作為生日禮物了...


 



 



 



 



 


 


4 則留言:

  1. 好靚呀!!!!!!
    我成日係度諗...如果第日有BB,我都要手作吓D尿片袋呀,濕紙巾套呀,奶樽套咁...不過諗諗吓...應該好難整,所以都係算lu~
    不過我呢幾日開始返十字繡...條頸巾差少少埋尾就OK....我呢個星期五/六,的起個心肝埋返個尾先得!!!
    [版主回覆08/24/2011 11:20:00]真係幾靚嫁, 縫完時, 都有少少唔捨得送比人嫁, 嘻..不過個個成品都話唔捨得, 但自己又用唔到咁多, 係咪先....總之送比啲值得的人就得啦.
    你的諗法唔錯呀, 應該係得嫁.  不過只係有無時間整的問題啫, 係咪先.  等我都考慮吓先..嘻嘻.
    勁喎, 快啲埋尾啦, 跟住快手update上嚟比我look look了.  呢排我會盡努力update吓的...

    回覆刪除
  2. 我會努力update架!!(我呢排襯公司有空檔抖抖時,先update度咋!)
    不過呢排真係執公司野執到傻!
    我發覺...搬公司執野仲辛苦過自己搬屋...自己搬屋,都係執幾日.嘩!!搬office,我淨係pack files都要成兩個星期,去到unpack都唔知要幾耐...最慘一路pack,D老細仲一路有其他野俾你做,有D files又唔pack得住,真係煩C人>~<
    [版主回覆08/24/2011 22:37:00]喂, 你搬去邊呀, 唔通搬嚟金鐘....????

    回覆刪除
  3. 我地個度就係呀!!要分rank先有房架!!
    SEO都只用無房呀!!!
    唔使搬就好喇!!!我真係做到個頭都出煙....有D老細係咁掉返佢D陳年Files出嚟...唔都無問題,最大問題係....D files成四五parts四五parts咁out出嚟,但原來全部係咁易用個硬皮files,用條盲公繩穿住,但D enclosure, barcode全部都無!我個CA同事,呢家有十個八個咁既files圍住佢,我唔理,照同左D老細講,佢file埋今日要開始pack箱,做唔切全部等去到timar先做架喇!!!
    係呀!!搞搞吓真係用大45mins呀!!
    最耐係等拎temp. permit...不過佢海富個邊條橋未開,所以都要兜大圈,咁樣行都行左15mins呀!!!真係好唔想搬過去>~<
    [版主回覆08/27/2011 20:56:00]比我都唔想搬啦, 又無啖好食.  到時都有地方約你食飯的, 放心喎, 不過就會貴啲了, 可能到時唔可以成日約, 可能係最多月頭出糧先食囉..嘻嘻.

    回覆刪除
  4. 哈哈!!咁就月頭有$$就一齊食餐豪啦!!!

    回覆刪除