關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年8月23日 星期二

空氣包包@第40件手作仔

 


空氣包包@第40件手作仔


 


這是一件到了最後都很滿意的作品


其實事緣這件手作


是我初初學手作的第三堂


巳經是一年前的手作...嘻嘻


當初一見到導師開此包包的堂


我便立刻問導師


我可以縫得上嗎???


 


導師回答我:  嗯....你是初哥, 而且你的縫紉技術還很初步,


或許會比較吃力.


我便問:  那是不是真的不適合我參加呢? 


但是我真的很喜歡這個包包啊.


導師再回答:  那...不用怕, 你照報名吧, 我會從旁協助你完成的.


我回答導師:  那太好了, 那我就報名, 我會努力的.


 



最後我終於都把它完成


可是蕭c奶並不滿意


因為縫得不好, 因為只有三堂的縫紉經驗


可想而知, 縫得有多好


加上縫到啲線出哂嚟喎><


所以一直都無攞出嚟用


同學仔都用緊個袋袋了


仲笑我添


但係我好想拆咗佢, 再縫過


導師都話, 如果係而家先縫這個空氣包包


一定會靚好多, 因為我巳經有了很多的經驗


加上縫紉的技術都進步了很多


 


不過到了今年, 我想拆的時候


同學仔見到, 就話其實都ok喎


不如唔好拆啦, 其實拆咗再縫真係好慘


會無心機縫嫁


佢話如果拆過, 倒不如重新再縫一個仲好啦


最後, 我望吓望, 其實都ok啦,


講真, 我都唔係好想拆再縫, 真係一件好痛苦的事.


最後....我而家就照用了...



空氣包包的外觀


一望就知真係幾難縫


因為佢係立體的


唔係就咁直線的包包


 



望吓拉鏈位


成個十字嫁


真係好特別


所以我對呢個包包一見鐘情.



近望個袋袋拉鏈位啦


 



嘻....見唔見拉鏈住旁的桃紅色明線呀


諗起當初只有三堂的縫紉技術


嘩...要應付縫明線喎


真係有啲怕怕, 因為呢條線係會比人見到的


所以用咗好多心機去縫


不過縫咗出嚟, 我好滿意呢條明線


 



見唔見到呀•••••我用自己縫的袋袋呀! ^°^

 

個空氣包包好夏天呀!

 



 


其實一直都仲好想好想縫多一點袋袋給自己用


不過真係仲未有時間呀 ><


要努力努力...


 


4 則留言:

  1. 真係好勁呀,要好有心機呀!
    [版主回覆08/24/2011 22:50:00]係呀, 都真係花咗好多心機時間, 需然縫得唔太理想, 不過都要欣賞自己的作品先得.

    回覆刪除
  2. 好靚呀!!!!
    好在無拆啦!!!!!唔同時期會有唔同作品,初初學當然有D瑕玼啦!不過咁樣先見證到自己既進步嘛,況且整出嚟都好靚^^
     

    回覆刪除
  3. 好在你無拆,真係唔差喎﹗
    [版主回覆08/27/2011 21:01:00]老師實在太好了, 真係ok嗎..嘻嘻...但係當你睇到真樣..哈哈....一定唔合格呀.

    回覆刪除
  4. 個袋底係點GA?
    得閒POST埋出黎丫~好似幾靚咁WO真係~!

    回覆刪除