關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年8月23日 星期二

蕃茄炒肉片 (內附食譜)

 


2011年8月23日(星期二)


 


嘻...今日都有煮飯呀


都係因為天氣問題


依然都係好想食啲酸味的餸菜


所以今日煮咗呢款:


 


蕃茄炒肉片



 


材料:


蕃茄    4個


廋肉   15元


蒜茸   適量


蔥    適量


 


做法:


(1) 先將肉片用豉油, 糖, 油, 黑胡椒, 米酒醃15至30分鐘


(2) 蕃茄切件, 備用


(3)  燒鑊, 加入少許蒜茸, 先將肉片炒至八至九成熟, 盛起, 備用


(4)  再燒鑊, 加入油爆香餘下的蒜茸, 加入蕃茄炒一會, 加入少許糖及鹽,


然後再放入巳炒過的肉片, 炒吓炒


(5) 加入少許水, 茄汁兜勻, 放蔥段再至滾及熟, 即可


2 則留言:

  1. 點解你好似好易就煮得好好味...但係我都好似好易咁...但整到好難食呢??
    [版主回覆08/24/2011 11:06:00]傻啦, 只係你少煮, 仲未掌握到嫁咋, 唔好放棄, 努力煮, 初哥的咪慢慢跟吓啲食譜的調味份量, 慢慢就會煮到嫁了.  我識好多朋友, 做女時都唔識煮嫁, 但一做咗人老婆呢, 就努力學習, 越煮越叻添呀, 到時可能你仲勁過我呀.  你睇我, 成日都係煮嚟煮去都係啲普通小炒咋, 嘻..再勁啲, 我都可能未必得嫁.  總之煮多啲, 唔好咁易放棄就得嫁了.

    回覆刪除
  2. 我可以有你一半咁就好心滿意足喇!!!
    不過我都係鍾意你呢D小炒...始終係屋企食,我覺得簡簡單單係最好...複雜既菜都係出街食好喇
    [版主回覆08/24/2011 22:39:00]一定得嫁.  就好似你做皂, 織嘢一樣嫁.  工多藝術.
    其實我都幾like啲普通小炒, 我同你諗法一樣, 難的, 複雜的就出外食算把啦, 係咪.

    回覆刪除