關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年9月19日 星期一

實在未有時間update

各位blog友仔


係咪好耐無見呢...


係呀, 因最近兩個月


蕭c奶家中有事,要處理


所以未能抽空寫blog


不過預計十月中後


蕭c奶會回復平時的進度


 


除咗blog


仲會跟各方好友見面添


 


另外謝謝各位好友, 大家都知我因有事,


所以八月及九月的所有活動都唔會出席


亦都有啲活動, 聚會因我取消, 實在不好意思...


小妹係9月之星,很多好友都很愛錫我,


各位好友都等著我回來, 出現, 補番同我慶祝生日.


好多謝各位, 我會盡快浦頭嫁了, 密切留意呀!!


2 則留言:

  1. 我會等你架!!
    同你講返句:生日快樂!!身體健康!!!
    [版主回覆09/22/2011 09:51:00]喂, 你真係好強呀, 雖然我無時間寫blog, 不過都有成日去你到look.  我好似琴日去你到, 都未有新blog嫁喎, 頭先去look look, 嘩....出咗幾篇了....真係服你呀.
    嘻, 多謝呀, 我放咗一個月假, 十月先正式返工.  遲吓先約你食lunch, ok.
    多謝您等我呀..

    回覆刪除
  2. OK!我等你...不過我就十月中開始放...
    睇吓十月頭/十一月就一齊食lunch啦^^

    回覆刪除