關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年5月18日 星期三

六十大壽

 


時間過得好快, 有時真的很想將時間停留


唔覺唔覺, 媽咪原來今年係60大壽


60???? 但係我依然覺得我媽咪係四十幾五十囉...


所以媽咪真係到咗60


個感覺係....係...點講好呢..


覺得唔想咁快, 唔想媽咪老, 


覺得好似可以陪媽咪的日子又少咗


所以感覺係....係我心裡面, 我唔鐘意囉.


 


或許當你太愛一個人, 太在乎一個人的時候


就會好想好想多一點的時間在他/她身邊


好想好好照顧他/她


好想給最好的給他/她


好想好好的考順他/她


或許我仍然覺得自己還有很多東西, 事情


很想和父母一起完成, 分享


所以我很清楚知道自己某程度上


逃避


不想,不接受父母年紀大


我真的這樣想!


 


可是事實往往都是殘酷的


正面的我, 雖然不想接受


但既是事實, 我不能控制


那我如何呢?


當然是把餘下的時間


好好的珍惜


好好的把握珍貴的時光


好好的陪父母渡過他們的餘下日子


我不想讓自己後悔!

我要我的父母餘下的日子過得開心, 幸福!


 


上星期日(5月15日)回香鄉


跟最親的親人一起為媽咪慶祝


六十大壽


少爺一早訂了這個壽包組合


一個大壽包, 加二十八個細壽包仔


特別之處, 十幾個細壽包伴著大壽包


餘下的細包....原來在大壽包裡面啊..


超可愛呢...


 



 


剛巧大壽的前一天


跟手作老師及同學有聚會啊...


這次做一款有內格的包邊包包


WOW...這夜趕得上完成這個新作品


就順利成章,可以趕得上送給媽媽作為生日禮物


 


媽咪: 再次跟你說聲, 生日快樂.


最重要是身體安康, 幸福快樂!



1 則留言: