關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年5月22日 星期日

咖喱粟米蜆肉配自家養雞蛋

 


2011年5月22日(星期日)


 


今日去咗補堂, 補手作仔,


因為有一款手作, 之前整過一次


但係太耐了, 所以一直都無時間再整


又唔記得點整喎,


剛好老師開堂, 我就去補堂了,


但係最攪鬼的係...我去到才發現忘記了帶材料呀...


唉...最後咪要少爺攞嚟比我囉..


好彩而家住市區咋, 坐小巴, 半個鐘咩都到


如果而家仲係住係天水圍...OH...想屎...


 


補完堂, 都要諗諗今晚飯咩


因為最近呢兩個星期超忙


攪到無煮過飯呀...><


真係唔想再出街食了, 食到無嘢好食, 又貴


 


嗯...又係蕭C奶最叻的時候了...呵呵..


諗起雪櫃有包蜆肉, 又諗起早前朋友仔送了自家種的粟米


好....一於自創...


嚟一個粟米蜆咖喱...


 


嘻...返到屋企, 二話不說, 開工...


先將蜆肉醃一陣, 用啲胡椒粉, 日本料理酒, 麻油, 黑胡椒粒醃,


咁就可以去除一點的腥味啊...


跟住咪刨粟米粒囉...


跟住就煮呀煮, 炒呀炒, 加點咖喱汁....


哈...又諗起, 早前有親友送來自家養的雞所生下來的雞蛋喎


OK.. 煎埋蛋, 放係面,,,咁咪靚仔哂囉...


話咁EASY, 咁又一餐美味的晚餐係面前了....


 


是日晚餐:


 咖喱粟米蜆肉配自家養雞蛋


 



 


(粟米是朋友自家種,超甜。


雞蛋也是親友自家養雞而生的雞蛋,好新鮮。)


 



2 則留言:

  1. 嘩!!!你真係好強呀!!唔睇你篇blog...以為D咖喱汁係買現成架!!!
    好勁好勁~~~
    哈哈!!我今晚會去買冷,打算勾條頸巾,因為用開個條係幾年前勾,呢家俾我媽咪洗到起晒毛毛....不過...我D十字繡....以龜速進行呀>~<

    回覆刪除
  2. yeah yeah yeah!!!!我收到D書喇!!!
    超開心呀!!!!希望第日有時間整到入面D野啦!!!!!!!但就咁睇已經超滿足呀!!!!!

    回覆刪除