關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年5月28日 星期六

浮羅交怡+吉隆坡

 


 


終於都等到呢一日了...


近呢兩個月,


真係好忙好忙


忙到個人真係好攰


無論係身體, 腦


真係好攰...


真係一定要去叉叉電呀...


其實6日5夜實在太短lu..


最好係兩個星期啦...


不過而家都好過無囉...呵呵...


 



 


各位blog友仔


蕭c奶出走幾日了...


返嚟再同大家分享去旅行的點滴啦...


遲啲見了....


5 則留言:

  1. 等你...好期待呢

    回覆刪除
  2. 玩得開心D呀!!!!!
    等你返嚟俾D靚相我睇^^

    回覆刪除
  3. 玩得開心d~ 期待靚相同分享啊~

    回覆刪除
  4. 又到了蟬鳴花開的季節,一轉眼端午節已近在眼前。送你一粒應節的粽子 , 它的成分是 :100% 純關心加上甜蜜、快樂、開心、寬容、幸福做為配料 ; 保質期 : 一輩子 ; 保存方法 : 請您珍惜 .

    回覆刪除
  5. 等你的開心照片

    回覆刪除