關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年5月18日 星期三

真的忙不了,亦都真的窮不了...

最近蕭c奶真的忙不了...


忙...結婚週年


忙...母親節


忙...媽咪大壽


忙...手作


忙...家事處理


忙...好友生日


忙...跟家人聚聚


忙...安慰朋友, 陪朋友


忙...幫朋友訂淘寶


忙...家務


忙...工作


忙...煲劇


忙...睇書


 


這個月, 每天都過得十分充實


充實到差點沒有時間,呼吸, 休息


就連月尾要去旅行的嘢, 我都一啲都無理過囉


所以...忙到沒有時間寫blog, 探blog友


更加沒有時間煮飯啊....


 


除了 "忙 ", 亦都出現 "窮"字


以上所忙的事, 都要用錢啊...


所以未到月中, 荷包亦都窮到穿窿!


 


6 則留言:

  1. 再忙也要休息好啊
    [版主回覆05/20/2011 10:58:00]我會盡量爭取休息嫁...放心啦, 小恩子...

    回覆刪除
  2. 加油呀!!!!!!!你過得果然好充實呀!!!!
    不過你真係要快D搞去旅行D野喇!!你自由行定係跟團呀???
    [版主回覆05/20/2011 10:57:00]自由行囉...不過其實唔駛PLAN都得的, 反正我去游水地方, 都係HEA啫...呵呵..到時咪去到先算囉.. 或者係飛機到PLAN吓都得. 
    係喎, 你可唔可以一間用私人回應, 比個公司地址我呀, 我琴晚唔記得帶你個地址呀, 我想寄嘢比你呀.  OK.

    回覆刪除
  3. 嘩....真係排到好密呀!!
    真係佩服你,咁忙仲可以打BLOG,犀利!!
    [版主回覆05/20/2011 11:01:00]我咪盡力去UPDATE囉, 又盡力去探吓BLOG友仔囉...
    真係好忙呀...勁多嘢做, 勁多嘢玩及處理囉...
    你咪又係好勁, 久不久都見你UPDATE芯芯的嘢...哈哈...
    你要湊女仲忙呀.

    回覆刪除
  4. 其實我初初都以為好難架,不過呢家係網面睇吓人地去過係點...再上吓D官網...其實都唔係真係太難....你遲D都試吓啦!!!

    回覆刪除
  5. 我都好窮喔!!!
    [版主回覆05/28/2011 21:20:00]金仔, 你知唔知呀, 我呢個五月真係捱得好辛苦呀><, 真係月頭巳經無哂錢了..想屎呀...所以都唔敢買咩嘢.  快啲過埋呢個五月啦...咁就舒服好多了..

    回覆刪除