關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年5月2日 星期一

佐賀和牛漢堡扒餐

 


2011年5月2日(星期一)


 


假日午餐:


佐賀和牛漢堡扒餐


 



之前係吉豬島又買咗兩件漢堡扒


因為之前試過, 呢款佐賀和牛漢堡扒


真係好香和牛味...


35蚊一件, 我覺得都幾抵食


又方便喎...炒個菜, 煲個飯就攪掂啦...


 



 


呢個假日午餐


真係好鬼豐富,...嘻嘻


嗯....今晚食咩好呢....


又想煮又唔想煮....



話咁快又放4日假了...


e...好唔想返工呀 ><


你哋呢...呢幾日又去咗邊到happy呀....


1 則留言:

  1. 哇哈哈!!!
    一睇就覺好好味...但係...你加埋粒閃閃星係幅相度...好搞笑,好似睇電視個D食神劇咁...哈哈哈!!!
    我呢幾日,係招呼朋友同埋同D水喉甩甩漏漏博鬥中渡過....
    [版主回覆05/03/2011 10:42:00]嘻....我都覺得加咗個閃閃係到, 好鬼得意...又幾襯咁喎, 係呀係呀, 你講開又真係似電視啲食神劇...呵呵...
    忙到屎啦...HOUSEWARMING係又開心又忙的活動呀...
    甩甩漏漏博鬥中渡過.....(鄧你煩呀..)
     

    回覆刪除